مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل اصفهان کم نظیر است/ سال ها بود آرزوی ساخت چنین مراکزی را داشتم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی در بازدید از مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) شهر اصفهان بیان کرد: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است.

,

وی خاطر نشان کرد: فکر میکنم مشکل مراکز درمانی با بیمه ها حل خواهد شد و مردم شهر اصفهان قطعا از این مرکز راضی خواهند بود.

,

وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: من در طول پنج سال گذشته آرزوی چنین مراکزی را داشتم که دیالیز را برون سپاری کنیم که این اتفاق در کلانشهر اصفهان هم افتاد.

,

حسینعلی شهریاری هم در این مراسم گفت: ما هم در مجلس شورای اسلامی دنبال هستیم که مشکلات مراکز درمانی با بیمه ها را حل کنیم، البته در ابتدای سال اتفاقات خوبی افتاد و به دنبال آن تعرفه های بیمارستانی اصلاح شد.

,

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات ما مسئله مالیات است که مراکز خیریه درگیر این موضوع هستند و چون درآمدهای دولت را کاهش می دهد، مجلس نمی تواند وارد شود.

,

وی در همین رابطه ادامه داد: وزارت بهداشت باید کمک کند تا این کارهای خیر به عنوان مالیات آن ها محسوب شود و مقام معظم رهبری هم بر کار خیران تاکید دارند.

,

مرکز تخصصی پزشکی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا در هفت طبقه و هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

,

همچنین این مرکز ۸۰ تخت همودیالیز، درمانگاه های تخصصی داخلی، آزمایشگاه، تصویربرداری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و داروخانه است.

,

انتهای پیام/

]
وزیر بهداشت با بیان اینکه من غیر از تبریز، مجموعه ای در تراز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان در کشور ندیده ام و واقعا مجموعه ای کم نظیر است، گفت: بسیار خوب است که برخی افراد بخشی از وقت و مال خود را برای کمک به سلامت مردم صرف می کنند.