آمادگی برای پخت نان در موکب بیعت حسینی مازندران در کربلا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به پیاده روی اربعین از سوی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: موکب بیعت حسینی که مربوط به استان مازندران است و ستاد اربعین میاندورود کلیه امور مربوط به پخت نان در این موکب را برعهده گرفته است.

وی بیان کرد: ستاد اربعین میاندورود با حمایت و پشتیبانی فرماندار، فرمانده سپاه، فرماندهان حوزه برادر و خواهر، بخشداران، شورای شهرستان، امام جمعه، صنف خبازان، اتحادیه آرد و نان، کشت و صنعت شمال و... تعداد 207 کیسه آرد را به همراه خمیرمایع نان، نمک و روغن جامد به کربلا ارسال کرده است.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه برای پخت نان در کربلا 16 نفر نانوا و خادم اعزام شدند، خاطرنشان کرد: برای پخت نان نیاز به سوخت بود که با هماهنگی‌های انجام شده سوخت لازم هم در میاندورود تهیه و به کربلا ارسال شد.

حسن‌پور بیان کرد: ستاد اربعین میاندورود علاوه بر پخت نان، مقدار 2 تن نارنگی مقداری برنج و همچنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حبوبات و مواد غذایی اهدایی مردم، شرکت‌ها و کارخانه‌ها را برای کمک ارسال کرده است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات در موکب بیعت حسینی مازندران در کربلا تا روز اربعین ادامه دارد و زائرین می‌توانند برای دریافت خدمات به پشت تل زینبیه مکان موکب مراجعه کنند.

رئیس ستاد اربعین میاندورود در پایان گفت: مردم ایران و به خصوص مردم میاندورود، حضور پرشوری در راهپیمایی اربعین حسینی خواهند داشت و فراهم کردن امکانات اولیه برای اسکان آنها در کربلا کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار میاندورود از آمادگی کامل برای پخت نان در موکب بیعت حسینی مازندران در کربلا از سوی ستاد اربعین میاندورود خبر داد.