جوانان انقلابی هیچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال مشکلات همه مسلمانان را برطرف و دشمنان نظام و اسلام را نابود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
 
,
 
,
وی تاکید کرد: باید همه با هم در برابر دسیسه‌های دشمنان دست به دست یکدیگر بدهیم تا بلکه نقشه و مکر و حلیه دشمنان تبدیل به سرگردانی، یأس و ناامیدی شود و مسلمانان از توطئه‌های آنان نجات پیدا کنند.
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج با اشاره به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب سبب حل مشکلات کشور می‌شود و باید همه فعالان و دلسوزان انقلاب، احساس مسئولیت و تلاش مضاعف کنند و توانمندی و تجربیات خود را در اختیار مسئولان قرار دهند تا بلکه از این شرایط و بحران تحمیلی عبور کنیم.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه هدف اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران تضعیف روحیه انقلابی و ولایت‌مداری ملت ایران است، ادامه داد: شرکت‌هایی اروپایی که آمریکا را همراهی کرده‌اند، ضرر و زیان زیادی به آنان می‌رسد؛ امیدوارم همان شکست سهم دشمنان و نفع و پیروزی به مسلمانان برسد.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فرموده خداوند در قرآن افزود: کسانی که صبر و تحمل دارند و وظایف خود را به‌موقع انجام می‌دهند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و در انجام کارهایشان حق‌تعالی را از یاد نمی‌برند، عاقبت بخیر هستند.
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید همه انسان‌ها در برابر مشکلات و سختی‌ها صبور باشند و در هر شرایطی به خدا توکل کرده و از دستورات حق‌تعالی، حضرت‌رسول‌اکرم(ص) و قرآن پیروی کنند و پروردگار نیز مسلمانان را از رحم و کرم‌ بی‌پایان خود بی‌بهره نکند.
,
 
,
 
,
از موکب های اربعین حسینی حمایت شود
, از موکب های اربعین حسینی حمایت شود,
 
,
 
,
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار داشت: یکی از حیله های به کار رفته دشمن در وضعیت فعلی کشور، ناامیدی و القای بن بست در پیشرفت نظام و انقلاب است که در داخل کشور نیز عده ایی به آن دامن می زنند.
,
 
,
 
,
وی افزود: در مقابل یاوه گویی های دشمنان اسلام و ملت ایران، مردم همیشه در صحنه، جوانان انقلابی و جهادگر در راه خدا، ایستاده اند و هیچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود. 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: مشکلات در کشور هست ولی راه حل هم وجود دارد لذا همه باید بدانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ بن بستی در کشور داریم.
,
 
,
 
,
وی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین یادآور شد: پیاده رویی عظیم و حماسی اربعین حسینی باید مورد توجه بیش از پیش مردم قرار گیرد و این حرکت با حفظ مردمی بودن آن، باید تقویت و حمایت شود. 
,
 
,
 
,
امام جمعه بیجار به استقرار موکب های بیجاری ها در ایام اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زائرین کربلای معلا اشاره کرد و گفت: فرصت کوتاهی برای حمایت مالی و معنویی از موکب ها باقی مانده و مردم باید کمک های خود را تحویل این موکب ها بدهند. 
,
 
,
 
,
 انتهای پیام/
]
نماز جمعه این هفته با حضور پرشور نمازگزارن در سراسر استان کردستان برگزار شد.