آسمان بوکان در تسخیر بادبادک های رنگارنگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مسئول هیئت ورزش های همگانی بوکان در گفتگو با اروم نیوز، عنوان کرد: هیجدهمین دوره جشنواره بادبادک ها عصر امروز با حضور گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده های آنها در ارتفاعات «کیوه رش» در کنار بوستان ساحلی شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

آرش ناصری بالا بردن روحیه کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه های مشارکت شهروندان، پرکردن بهینه اوقات فراغت، پرورش نبوغ و خلاقیت در کودکان، آموزش مهارت های زندگی و… را از مهمترین اهداف جشنواره بادبادک ها برشمرد.

,

وی درباره شرایط انتخاب نفرات برتر این جشنواره نیز بیان کرد: ملاک برتری شرکت کنندگان در این مسابقه دوام بیشتر بادبادک در هوا، زیبایی در طراحی بادبادک و حرکات نمایشی آن در هوا بود که در پایان به نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا نیز جوایزی اهدا شد.

,

ناصری از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره را اجرای برنامه های شاد و طنز، برگزاری مسابقه و نقاشی روی صورت کودکان برشمرد و ابراز امید واری کرد این جشنواره ها به صورت گسترده در بوکان برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی بعد از روز جمعه ۲۷ مهرماه هیجدهیمن دوره جشنواره بادبادک ها با حضور گسترده خانوادهای بوکانی برگزار شد.