برپایی ۴ موکب خدمات رسان در غرب هرمزگان/ ۲۵ هزار زائر اربعین از پارسیان عبور کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صفایی، روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی در پارسیان در گفتگو با هرمز از ایجاد ۴ موکب شهدای گمنام، امام حسن مجتبی(ع)، شهدای گمنام، خادم الحسین(ع) بوچیر و حضرت ابوالفضل العباس(ع) روستای عمانی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این موکب ها به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به زائرین امام حسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روابط عمومی ستاد مردمی اربعین حسینی در پارسیان با اشاره به تردد پر شمار زائرین از شهرستان پارسیان، تصریح کرد: سال گذشته ۶۷ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی در پارسیان در نوبت های صبحانه، ناهار و شام به صورت رفت و برگشت پذیرایی شدند که انتظار می رود این تعداد از زائرین امسال افزایش چشمگیری داشته باشد.

,

صفایی، همچنین از اسکان ۸ هزار نفر در موکب ها و حسینیه های مشخص شده خبر داد و افزود: در سال گذشته علاوه بر اینکه حسینیه های مشخص شده میزبان زائرین اربعین حسینی بود، منازل دهها شهروند پارسیانی اعم از شیعه و اهل سنت نیز به این زائرین خدمات رسانی کرد و محلی برای اسکان آنها بود.

,

وی با اشاره به اینکه پارسیان در مسیر تردد زائرین برای رسیدن به کربلای معلی است، خاطر نشان کرد: موکب های شهرستان پارسیان، میزبان زائرین استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بخشی از فارس خواهد بود و علاوه بر آن از زوار کشورهای پاکستان و افغانستان نیز پذیرایی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
چهار موکب در پارسیان میزبان زائرین حسینی است که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر از غرب هرمزگان برای رسیدن به کربلای معلی عبور کرده اند.