مسی، ال‌کلاسیکو را از دست داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیونل مسی به دلیل مصدومیت آرنج در بازی امشب برابر سویا، دیدار یکشنبه آینده برابر رئال را از دست داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 لیونل مسی دقیقه 17 بازی با سویا در جدال برای تصاحب توپ با واسکز روی آرنج دست راست خود به زمین افتاد و مصدوم شد. او سپس تقاضای تعویض کرد و جای خود را به عثمان دمبله داد. فوق ستاره آرژانتینی بلافاصله راهی کلینیک باشگاه بارسلونا شد تا تست های پزشکی دقیق روی ناحیه مصدوم او انجام شوند. 
,
 
,
 
,
 
,
نظر اولیه پزشکان در مورد مصدومیت مسی مثبت نبود و دقایقی پیش پس از آزمایشات تایید شد که مسی سه تا چهار هفته قادر به همراهی بارسا نخواهد بود و به این ترتیب بازی با اینتر و سپس رئال را از دست خواهد داد. برای بازگشت مسی باید تا هفته دوم ماه نوامبر صبر کرد و محتمل به نظر می رسد که برای جلوگیری از هر گونه ریسکی او پس از وقفه بازی های ملی ماه نوامبر به ترکیب بارسا اضافه شود. 
,
 
,
قطعا غیبت مسی در ال کلاسیکوی یکشنبه آینده اتفاقی ناخوشایند برای بارسا و هوادارانش خواهد بود و جالب اینکه پس از سال ها ال کلاسیکو بدون حضور رونالدو و مسی برگزار می شود که بی شک روی جذابیت های این بازی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. 
,
 
,
منبع:ورزش سه
]
لیونل مسی به دلیل مصدومیت آرنج در بازی امشب برابر سویا، دیدار یکشنبه آینده برابر رئال را از دست داد.