عزم جدی در مدیریت شهری برای استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها وجود ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین ماجدی در گفتگو با یزدرسا، در خصوص اقدامات اداره کل استاندارد استان یزد در جهت استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها گفت: بر اساس بازرسی‌های متعددی که از شهربازی‌های مختلف استان صورت گرفته معایب به مالکین ارائه‌شده و حتی در برخی موارد وسایل بازی غیراستاندارد پلمپ شده‌اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل استاندارد یزد با اشاره به این‌که استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها جدیت مالکین را در برطرف کردن عیوب می‌طلبد اظهار داشت: البته جدیت مدیریت شهری نیز در این زمینه حائز اهمیت است که متأسفانه به نظر می‌رسد عزم جدی در مدیران شهری برای استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: بر اساس بند قانونی، تمامی دستگاه‌های بازی باید دارای پلاک استاندارد باشند و هر دستگاه اگر فاقد پلاک باشند نباید مورداستفاده قرار بگیرند اما متأسفانه تلاش‌های برای اجرای این قانون تاکنون اثربخش نبوده است.

,

ماجدی اذعان داشت: برای تحقق این موضوع از یک‌سو نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم تا مردم از وسایل بازی بدون پلاک استاندارد استفاده نکنند و از سوی دیگر نیازمند عزم مدیران شهری برای اصرار بر استاندارسازی این وسایل توسط مالکین هستیم.

,

مدیرکل استاندارد یزد بابیان این مطلب که حدود 860 واحد تحت پوشش استاندارد اجباری در استان فعالیت دارند اظهار داشت: 15 درصد از این واحدها همیشه رعایت کننده استاندارد بوده و بقیه ممکن است در برخی زمان‌ها استاندارد خود را رعایت نکنند که با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

,

وی درخصوص نظارت اداره کل استاندارد استان بر کارگاه‌های طلاسازی نیز گفت: بر اساس قانون مرجع نظارت بر عیار و کیفیت فلزات گران‌بها اداره استاندارد است که تاکنون نیز نظارت‌های لازم صورت گرفته و کیفیت طلای استان قابل‌قبول بوده است اما متأسفانه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در سال جاری بسیاری از این کارگاه‌ها به دلیل نوسانات بازار تعطیل‌شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل استاندارد یزد با اشاره به این‌که استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها جدیت مالکین را در برطرف کردن عیوب می‌طلبد اظهار داشت: نظر می‌رسد عزم جدی در مدیران شهری برای استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها وجود ندارد.