شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در اردبیل راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، راشد پرستار عضو سازمان های مردم نهاد استان و دبیر اجرایی طرح شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم از راه اندازی این شبکه برای اولین بار در سطح کشور در استان خبرداد و گفت: شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در حوزه احصاء مشکلات اجتماعی با همکاری قوه قضائیه و سازمان های مردم نهاد در اردبیل راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه این کار باعث برقراری نزدیکر ارتباط بین جوانان و دستگاه های اجرایی می شود، گفت: در این شبکه به هریک از سازمان های مردم نهاد بر حسب موضوع فعالیت خود مسئولیت واگذارمی شود.
, وی با بیان اینکه این کار باعث برقراری نزدیکر ارتباط بین جوانان و دستگاه های اجرایی می شود، گفت: در این شبکه به هریک از سازمان های مردم نهاد بر حسب موضوع فعالیت خود مسئولیت واگذارمی شود.,

پرستار در ادامه سخنان خود به چشم انداز و تقویم اجرایی شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم اشاره کرد و گفت: در این طرح تمام مناطق اردبیل به عنوان پایلوت انتخاب می شود تا در کنار کاهش آسیب های اجتماعی، نمونه ای خوب برای کارهای تحقیقی و پژوهشی نیز در این خصوص  محسوب شود.

,

وی به فعالیت های سابق سازمان های مردم نهاد استان در خصوص مشارکت جوانان در حل مسائل بومی و استانی اشاره کرد و گفت: پویش مردمی نه به احتکار در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم در اردبیل راه اندازی شد که با اقبال عمومی نیز مواجهه شد.

,

این فعال مدنی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد از بدنه مردم برخواسته است، گفت: اگر سازمان های مردم نهاد به خوبی سازمان دهی و هدایت شوند می توانند با پشتوانه و قدرت مردمی خود  بسیاری مسائل استان را حل کنند.

,

پرستار در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از قوه قضائیه به خاطر نگاه مثبت و بزرگ منشانه به جوانان، گفت: جوانان بزرگترین سهامداران شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم در کشور هستند.

,

انتهای پیام/

]
عضو مجمع سازمان های مردم نهاد استان از راه اندازی شبکه دیدبانان پیشگیری از جرم برای اولین بار در سطح کشور در استان خبرداد و گفت: این کار به منظور مشارکت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جهت پیشگیری از اسیب های اجتماعی انجام می شود.