مرگ 2 کودک اهوازی پس از مصرف دارو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد حمزه لوئی امشب در گفت‌گو با فارس در رابطه با مرگ 2 خواهر خردسال اهوازی پس از مصرف دارو، اظهار کرد: خانواده این دو کودک در روز جمعه و یکشنبه در حالی برای مداوای دو کودک خود به بیمارستان ابوذر اهواز مراجعه می‌کنند که حال عمومی کودکان بسیار بد گزارش شده و ضایعات مغری بر جای گذاشته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه کودکان در حالت کمای عمیق مراجعه کردند، افزود: این دو کودک قبل از مراجعه به بیمارستان توسط مطب خصوصی ویزیت شده بودند و پس از وخیم شدن حال آنها خانواده تصمیم می‌گیرند که آنها را به بیمارستان بیاورند.

,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: نام پزشک معالج کودکان در پرونده پزشکی قید نشده است؛ در بیمارستان با وجود تلاش زیادی که برای احیا این 2 کودک می‌شود اما کودکان فوت می‌کنند.

,

حمزه لوئی عنوان کرد: به منظور بررسی این مسئله یک تیم از معاونت درمان و یک تیم از معاونت بهداشت تعیین شده است.

,

وی در پاسخ سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کودکان به پزشکی قانونی انتقال داده شده‌اند، و آیا با مجوز پزشکی قانونی اجازه تدفین آنها صادر شده، گفت: این مسئله ارتباطی با دانشگاه علوم پزشکی ندارد و در این مورد قوه قضائیه باید تصمیم بگیرد.

,

حمزه لوئی به نقل از خانواده دو کودک عنوان می‌کند: مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند که مصرف کنند که ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.

,

به گزارش خبرگزاری فارس، گفته می‌شود که نفس هانیه 1.5 ساله و فاطمه 5 ساله پس از مصرف دارو سنگین می‌شود و در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند. در روزهای گذشته خبری مبنی بر تعطیلی سه داروخانه به دلیل ارائه داروهای تاریخ مصرف گذشته در خوزستان منتشر شده بود.

]
مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند که مصرف کنند که ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.