روزانه به ۵۰۰ نفر از زائرین در شهر سامرا خدمات پزشکی ارائه می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; خلیل اوصالی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم پزشکی زنجان برای ارائه خدمات به زائران در شهر سامرا حضور پیدا کرده است، اظهار داشت: تمامی خدمات پزشکی اعم از اعزام به بیمارستان، تزریقات، پانسمان، ارائه دارو و دیگر خدمات پزشکی در این محل به زائران ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی با اشاره به اینکه به تمامی مراجعه کنندگان خدمات ارائه می شود، عنوان کرد: تیم پزشکی زنجان از دو روز پیش در شهر سامرا مستقر شده است.

,

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا با بیان اینکه روزانه حدود 500 نفر از زائران از خدمات پزشکی موکب زنجان بهره مند می شوند، افزود: علاوه بر زائران استان زنجان زائران دیگر استانها و همچنین دیگر کشورها نیز از این خدمات بهره مند می شوند.

,

اوصالی با بیان اینکه توفیق خدمت به زائران امام حسین (ع) قابل وصف نیست، تصریح کرد: ما برای نوکری به زائران امام حسین (ع) در این مکان حاضر شده ایم.

,

وی خاطرنشان کرد: برادران عراقی همکاری خوبی با تیم پزشکی زنجان در سامرا دارند.

,

مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا گفت: اداره کل اوقاف استان زنجان خدمات خوبی را به زائران ارائه می کنند که خدمات پزشکی یکی از این نوع خدمات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسئول تیم پزشکی موکب اداره کل اوقاف و امور خیره استان زنجان در شهر سامرا گفت: روزانه به 500 نفر از زائرین در شهر سامرا خدمات پزشکی ارائه می شود.