میزبانی چالدران از کاروان های راهیان نور شمال استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این کاروان متشکل از دانش آموزان بسیجی شهرستانهای شمال استان می باشد که در جهت بازدید از مناطق عملیاتی ، مرزی و یادمانهای شهدا امروز وارد این شهرستان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران در گفتگو با نوای چالدران گفت :این کاروان متشکل از ۱ هزار ۵۰۰ نفر از بسیجیان دانش آموز شهرستانهای شمال استان می باشد که از مناطق مرزی ، عملیاتی این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس در طول چند روز بازدید خواهند نمود .

,

سرهنگ پاسدار سید روح الله جعفری تصریح کرد :یادمان شهدای محلملو ، قره دره ، یادمان شهدای جنگ چالدران و یادمان شهدای گمنام از جمله مناطقی هستند که که این دانش آموزان بسیجی از این مناطق بازدید خواهند نمود .

,

سرهنگ صادقی جانشین فرمانده سپاه چالدران در این مراسم کاروان راهیان نور را بهنترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان دانست و گفت : با ترویج این فرهنگ می توان در مقابل تمامی توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد .

,

سرهنگ نصر اله زاده یکی از فرماندهان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس نیز در این مراسم با اعلام اینکه شهدا برای کشورمان عزت و آبرو بخشیدند افزود : امروزه وظیفه تمامی آحاد جامعه ایران اسلامی بر این است با حضور در تمامی صحنه های مختلف نظام ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

,

بر گزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود

,

امسال بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان شهرستانهای شمال استان در قالب کاروان راهیان نور با اعزام به شهرستان چالدران از مناطق عملیاتی ، مرزی و یادمانهای شهدا ی این شهرستان بازدید نمودند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
شهرستان چالدران میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزان بسیجی شهرستانهای شمال استان آذربایجان غربی بود.