جنایت گروهک های ضد انقلاب بی پاسخ نمی ماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: بنده نیز مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با بازماندگان ابراز می‌دارم و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و برای شهیدان رحمت، مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

وی گفت: اقدام ضدانسانی این گروهک های ضد انقلاب به‌شدت محکوم است چراکه کشت و کشتار و خون ریختن مسلمانان و افراد بی‌گناه خلاف دین اسلام است

,

 

,

 ماموستا راستی خاطر نشان کرد: دشمنان فکر نکنند که با این اقدامات کور تروریستی می‌توانند اراده ملت ایران و کردستانی‌های غیور را که در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر تمام دشمنان دین و انقلاب ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند، تضعیف کنند بلکه آن‌ها خوب بدانند که این مردم همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند. 

,

 

,

وی یادآور شد: قطعاً سپاه و تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، انتقام شهادت شهیدان سروآباد را از مزدوران استکبار جهانی می‌گیرند.

,

 

,

وی در پایان گفت: تجربه ثابت کرده که در طول چندین سال انقلاب هر حرکت مذبوحانه و ناجوانمردانه از سوی دشمنان و ضد انقلاب آغاز شده، نه تنها خللی در اراده و اعتقاد راسخ مردم ایجاد نمی‌کند بلکه عزمِ مردم را برای دفاع و پاسداری از آبرو و شرافت مملکت و نظام بیشتر جزم می‌کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
ماموستا برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت به شهادت رساندن دو بسیجی در سروآباد توسط گروهک های ضد انقلاب بیان کرد: یقینا جنایت آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.