رونمایی از کتاب «بابا کی می‌آیی؟» در زادگاه سردار سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان ؛ عصر روز گذشته این کتاب با تکیه بر ۵۵مصاحبه و ۱۵۵خاطره ، زندگی شهید جاویدالاثر «محمود میرافضلی» از شهدای روستای گنجان رابر را روایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حکایت انتظار ۳۶ ساله دختران شهید برای دیدن بابا ، یکی از محورهای اصلی این کتاب است که به قلم «محمد حسینخانی» نوشته شده است.

,

محمدحسین خانی نویسنده کتاب دراین  آیین گفت: من روح شهید را در سطرسطر این کتاب کنار خودم حس کردم و خود شهید مشوقی برای به پایان رساندن این کتاب شد .

,

وی با اشاره به اینکه یکی از انگیزه های قوی وی در تالیف این کتاب ، عمل به منویات  مقام معظم رهبری در خصوص حفظ آثار شهدا و بر اساس وظیفه و تکلیف انقلابی بوده است افزود: خاطرات، عکس‌ها، نامه‌ها و دلنوشته‌های فرزندان دختر شهید به پدر مفقودالاثر موجب جذابیت و برانگیختن احساسات در این کتاب شده است.

,

محمد حسین خانی همچنین عنوان کرد: این کتاب به بیان تاریخچه تشکیل تیپ ثارالله که بعدها به لشکر و سپاه تبدیل شد و  نقش کرمانی‌ها و رزمندگان رابری در عملیات بیت‌المقدس هم می‌پردازد.

,

شهید محمود میرافضلی از شهدای جاویدالاثر عملیات بیت‌المقدس (آزادسازی خرمشهر) است که ۳۶ سال است باز ماندگان چشم به راه نشانی از او هستند.

,

وی امسال به عنوان شهید شاخص اصناف در سطح ملی هم مورد تجلیل قرار گرفته است.

,

, , , , , , , , , , , , , , ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
کتاب«بابا کی می‌آیی؟» همزمان با یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و امت حزب الله رونمایی شد.