ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی فصل سرما
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی های پیش رو، بر ضرورت آمادگی هر چه بیشتر اعضای مدیریت بحران شهرستان می افزاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه باید هماهنگی لازم برای مدیریت عملیات حفظ و صیانت از زیرساخت های کشور و شهرستان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تهدیداتی که وجود دارد و دشمنان با یک برنامه و ترفند جدیدی به دنبال تنگ تر کردن عرصه بر مدیران و مردم هستند و میتوان با برنامه ریزی بهتر نیز این توطئه ها را خنثی کرد.

,

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه توجه به نقش مهم مشارکت های مردمی در مدیریت بحران نیز باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: کاهش آسیب پذیری و افزایش مشارکت مردم نیز لازم و ضروری است.

,

وی با اشاره به اینکه پیش بینی هواشناسی حاکی از آن است که در سال پر بارشی نسبت به سال گذشته در پیش داریم، اذعان کرد: باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا در این بارندگی ها با مشکلی نظیر آب گرفتگی معابر و خاموشی و... مواجه نشویم.

,

شاکری همچنین آمادگی کامل دستگاه ها به شکل کامل و بهینه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و حضور دستگاه های اجرایی در صورت بحران را از اهم موارد دانست و عنوان کرد: ادارات متولی به دنبال سوخت های جایگزین در مواقع بحرانی برای نانوایی ها باشند.

,

وی در پایان با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی برای اگاه رسانی به مردم در خصوص بهره برداری مناسب از نعمت گاز مد نظر قرار گیرد، تشریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی بیشتری برای آمادگی با بحران های فصل سرما و جلوگیری از تلفات گاز گرفتگی و سرما نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه توجه به نقش مهم مشارکت های مردمی در مدیریت بحران نیز باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: لازم است دستگاه های ذی ربط برای مقابله با بحران‌های احتمالی اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.