بایکوت خبری راهپیمایی 20 میلیونی اربعین توسط رسانه‌های غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عبدوس در بخشی از خطبه‌های نماز جعمه این هفته با اشاره به دشمنی‌های 40 ساله ایالات متحده آمریکا با مردم ایران اظهار داشت: در سیزدهم آبان سال 1358 در حالی ایران نه تجهیزات نظامی آن‌چنانی داشت و هسته‌های نظامی همچون سپاه شکل گرفته بود، لانه جاسوسی تسخیر شد و امام(ره) آن را انقلاب دوم نامید و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

وی افزود: دو هفته پس از تسخیر لانه جاسوسی حسن‌الهیکل، روزنامه‌نگار مصری، به دیدار امام(ره) آمد و از او درباره گزاره «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» پرسید و امام(ره) بار دیگر بر موضع تأکید کردند و از هراس آمریکا از جمهوری اسلامی ایران سخن گفتند.

,

امام جمعه موقت سمنان در ادامه با بیان این که رسانه‌های وابسته غربی خبر راهپیمایی 20 میلیونی اربعین را بایکوت کردند گفت: در شرایطی که آمریکا به زعم خود فشارها را بر ملت‌های مسلمان تشدید می‌کند، 20 میلیون زائر در حماسه‌ای فراملی، فرازبانی و حتی فرادینی با وجود همه مشکلات اقتصادی در کنار هم جمع می‌شوند.

,

عبدوس با بیان این که دشمنان 6 ماه است که در رابطه با 13 آبان کار تبلیغاتی می‌کنند گفت: به کوری چشم دشمنان مردم ایران بار دیگر در 13 آبان‌ماه راهپیمایی عظیمی خلق خواهند کرد.

,

وی با اشاره به این که دشمنان مدعی شده‌اند که ایران چهل‌سالگی انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت گفت: در چنین شرایطی رهبر انقلاب بر ضرورت توجه به سند پایه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت که افق 50 ساله ایران را تعریف می‌کند، تأکید کرده‌اند و شرایط مطلوب ایران در 90 سالگی انقلاب را نوید داده‌اند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برادران و خواهران محترم اهل افغانستان که در روز اربعین 15 کیلومتر را از مهمانشهر پیاده طی کردند تا به خیل تجمع‌کنندگان در روز اربعین بپیوندند، قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/ح

]
امام جمعه موقت سمنان می‌گوید رسانه‌های وابسته غربی خبر راهپیمایی 20 میلیونی اربعین را بایکوت کردند.