اعزام ۱۴۴۰ دانش آموز بسیجی به اردوی راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر پیرامون اعزام ۱۴۴۰ نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان به اردوی راهیان نور گفت: اعزام دانش آموزان دختر و پسر سطح شهرستان در چهار نوبت و هر نوبت به تعداد ۳۶۰ نفر و مدت سه روز انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,
 
,
فرمانده سپاه خرم آباد آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت و ایستادگی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس،بیان عملکرد نسل قبل ،چگونگی حفظ انقلاب در جنگ سخت و بیان نقش معنویت و اخلاص رزمندگان در پیروزی ،نهادینه کردن روحیه ایثار و بصیرت افزایی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن را از جمله اهداف برگزاری این اردوها برشمرد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری که فرمودند:دفاع مقدس یک گنجینه عظیم فرهنگی است و نباید اجازه داد این حماسه فراموش و یا تحریف شود خاطرنشان کرد: می توان باور و عقیده و آن فرهنگ و روحیه انقلابی جوانان دفاع مقدسی که مملواز استقلال طلبی و روحیه "ما می توانیم" بود را در ایام این اردوها به نسل جوان امروز منتقل کرد.
,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر با اظهار این که در جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از۴۰ کشور،قدرت نظامی خود راعلیه ملت و کشور ما به کار گرفتند تآکید کرد: جوانان ما باید بدانند که تحریم های دشمنان علیه ما تنها مختص امروز نیست و در آن زمان دولت و ملت ما ضمن پرداخت هزینه های سنگین جنگ در تحریم های هوایی،زمینی ودریایی قرار داشتند اما فرهنگ مقاومت و شهادت طلبی مردم ما نتیجه داد و ملت ایران اسلامی پیروز این میدان بود.
,
 
,
 
,
وی در رابطه با سین برنامه سه روزه اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: در روز اول دانش آموزان از یادمان شهدای اندیمشک و رزمایش شبانه فرهنگی،رزمی، بصیرتی با عنوان "مردان آسمانی" در پادگان شهید مسعودیان بازدید خواهند کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر با اشاره به نقش مهم رزمندگان لشگر ۵۷ لرستان درشکستن طلسم شلمچه در عملیات کربلای ۴ و کمک به طرح ریزی فرماندهان برای شروع عملیات کربلای۵، بازدید از محل این عملیات هادر شلمچه را به عنوان برنامه روز دوم بیان کرد.
,
 
,
 
,
وی در رابطه با برنامه های روز سوم کاروان اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی خرم آباد اظهار داشت: در روز سوم دانش آموزان ضمن بازدید از یادمان شهید چمران در هلاویه و یادمان شهدای هویزه با شهید علم الهدی و ۶۶ نفر از شهدای این منطقه به عنوان الگوهای مقاومت و ایستادگی و هم چنین تفکر و عملکرد فرماندهان دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
,
 
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد با ابراز این که روز شنبه تعداد ۳۶۰ نفر از بسیج دانش آموزی ناحیه ۲ خواهر به عنوان اولین کاروان به این اردو اعزام می شوند یادآور شد : درهر اتوبوس این کاروان، مربیان تربیتی، بصیرتی، روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس جهت آشنایی دانش اموزان با مسائل سیاسی، بصیرتی و هم چنین آشنایی هر چه بیش تر آن ها با مناطق عملیاتی جنگ ۸ ساله حضور دارند.
,
 
,
 
,
سرهنگ بازگیر اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها کارهای مقدماتی و تمهیدات لازم از قبیل تهیه وسایل نقلیه،هماهنگی مکان استقرار،خوابگاه، تغذیه، بیمه دانش آموزان انجام شده است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه خرم آباد گفت: هزار و ۴۴۰ نفر از دانش آموزان شهرستان خرم آباد طی چهار نوبت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.