تبعیت عملی از اوامر رهبری، لازمه توفیق در برابر استکبار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به این که سیزدهم آبان ماه در تاریخ ملت ما و به ویژه مبارزات انقلابی ، روزی خاص و ماندگار است، ابراز داشت: در این روز ما شاهد ردپای آشکار استکبار جهانی در تبعید حضرت امام (ره) در سال 43 ، همچنین شهادت مظلومانه دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 بوده ایم که البته در همین روز مهر بطلانی از سوی دانشجویان خط امام(ره) با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست اندازی های استکبار جهانی در میهن اسلامی زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی همچنین افزود: این وقایع به وضوح نشان می دهد که به چه دلیل این روز به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان یوم الله نامیده شده و این که چرا ما باید در راستای بزرگداشت آن بکوشیم و به تبیین اهمیت آن برای نسل جدید و نسل های بعدی بپردازیم.

,

وی خاطرنشان کرد: تجربه تاریخ چهل ساله پس از انقلاب و حتی پیشتر از آن، بارها ثابت کرده که ایالات متحده آمریکا به عنوان رأس هرم استکبار جهانی و نظام سلطه ، هیچ گاه دست از دشمنی خود با ملت ایران برنداشته و در هر دوره ای به روش و بهانه ای به دنبال ضربه زدن به منافع ملی ما بوده است.

,

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین گفت: دشمن به خصوص در سال های اخیر با نفوذ فرهنگی، فشار اقتصادی و سیاسی و جنگ روانی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود بوده است و ما باید با تبعیت عملی از فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تقویت وحدت و بصیرت خود مانع از تحقق اهداف و برنامه های دشمن در عرصه های گوناگون شویم.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تبعیت عملی از اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری، لازمه موفقیت ما در جدال با استکبار جهانی است.