کسانی که می گویند باید در برابر امریکا کوتاه آمد، جاهل به قرآن هستند/امریکا بازنده جنگ با اعتقادات ملت ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  در آستانه 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز و به ویژه روز مبارزه با استکبار جهانی هستیم از این رو بر آن شدیم تا سخنان مسئولان تویسرکانی در این باره را منتشر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در همین راستا «مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان گفت: استکبارستیزی مبنای قوی قرآنی دارد و آیات فراوانی دستور مقابله و ایستادگی بااستکبار را می دهد، چرا که دشمنی کفار با مؤمنان دائمی است و می بایست ایستادگی و مقابله ماهم باید دائمی باشد، بنابراین وظیفه داریم هرساله روز مبارزه با استکبار جهانی راباشکوه تر تجلیل کنیم.

,

وی اظهار کرد: کسانی که می گویند باید با امریکا از در دوستی وارد شد و باید کوتاه آمد این ها جاهل به قرآن هستند، قرآن درسوره مائده آیه۵۱ می فرماید حق ندارید یهود ونصاری را دوست خود قراردهید.
امام جمعه تویسرکان افزود: امروز امریکا از روی ضعف جنگ روانی راه انداخته تا با تحریم ها ایران را فلج کند اما شاهد بودیم که نتوانست جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد و به گفته دبیرکل سازمان ملل  وبعضی تحلیل گران، امریکا روبه افول است به ویژه درمنطقه غرب آسیا.

,
,

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه ۱۳آبان سال جاری هم امریکا سیلی دیگری از ملت می خورد، گفت: خواهیم دید درعرصه اقتصاد این کشور جنایتکار هم عقب خواهد نشست.

,

همچنین «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار نافع، گفت: امریکایی ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از اسلامی بودن نپام به وحشت افتاده بود و به توطئه ها و دشمنی های همه جانبه خود به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران بود که هرگز به فضل الهی به این خواسته شوم خود نرسیده است.

,

وی اظهار کرد: ماجرای تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که امریکایی ها از فاش شدن چه اسناد جنایتکارانه ای ترس داشتند و امروز آنان با تحریم های اقتصادی هم راه به جایی نبرده اند و بازنده جنگ با اعتقادات ملت ما هستند.

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع تداوم بر ماندگاری استکبار ستیزی، روحیه انقلابی و وحدت رویه با توجه به همان رویکردی که در 13 آبان ماه 58 داشتیم، می تواند نقشه ها و معادلات امریکای جنایتکار را برهم بزند.

,

مفتح با بیان اینکه در این برهه حساس از انقلاب، داقتوری از کم کاری و شفافیت همه جانبه مسئولان به ویژه فعالیت جهادی در عرصه های اقتصادی گره گشای مشکلات کشور است، تصریح کرد: هیچ گاه نباید به وعده های پوشالی امریکای جنایتکار دلخوش بود.

,

«سرهنگ مرتضی سیاوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار نافع گفت: تفکر خدا محور، انقلابی و استکبار ستیزانه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، امروز می تواند به عنوان بهترین راهگشای امور دانش آموزان و صد البته ملت ایران باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه در راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری، مردم استکبارستیز ایران اسلامی پرشورتر از سال های گذشته به صحنه می آیند، اظهار کرد: خشم و انزجار ملت ایران با مشت های محکم و گره کرده، تو دهانی و سیلی سختی به استکبار جهانی و در رأس آن امریکا جنایتکار خواهد بود.

,

زنگنه

,

انتهای پیام/

]
مسئولان تویسرکانی، ضمن بازگویی جنایت بیشمار امریکا علیه ملت ایران، بر برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی 13 آبان ماه سال جاری تأکید کردند.