فریاد استکبار ستیزی کردستانی ها٬ لرزه ای بر اندام آمریکا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته، تبعید امام در سال 42، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 و در نهایت مهر بطلانی که دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست‌ اندازی‌ های استکبار جهانی در میهن اسلامی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


دانش‌آموزانی که هنگام تبعید امام در سال 42 خردسالانی بیش نبودند 15 سال بعد غیورمردانی در این خاک شدند که بر ظلم و بیداد شوریدند، آنان درس را نه در پشت نیمکت‌های چوبی کلاس و بر تخته سیاه آن که بر صفحه سپید پیشانی مردمان زجرکشیده در کوچه و بازار آموختند.

,
,

 

,

 امروز در 13 آبان سال 97 بار دیگر پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، آمده اند برای خلق حماسه ای عظیم تا جلوه ای از اتحاد و همدلی را رقم بزنند.

,

 

,

, ,

 

,

همچنین، زنگ ملی "مبارزه با استکبار جهانی" امروز هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس استان کردستان نواخته شد و دانش‌آموزان کردستانی فریاد "مرگ بر آمریکا" خویش را به گوش جهانیان رساندند تا به دشمنان قسم‌خورده نظام و مستکبرین عالم بفهمانند همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و یاور و یاریگر مظلومان جهان خواهند بود.

,


حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت

,
, حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت, حضور گسترده مردم، عقب نشینی دشمن و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت,


امام جمعه قروه در حاشیه ی راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان آمریکا و استکبار را خوار و خفیف نمود و آنان را ذلیل تر از قبل کرد.

,
, کردتودی, کردتودی,

 

,


حجت الاسلام باباییان افزود: امروز در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرینی دیگر است که افتخار ملت ایران محسوب می شود.

,
,

 

,


وی ادامه داد: دشمن امروز از همیشه ضعیف تر است و انقلاب اسلامی با اقتدار در برابر آن ایستاده است.

,
,

 

,


باباییان با اشاره به اثر حضور مردم در راهپیمایی امروز گفت: این حضور گسترده عقب نشینی دشمن و به لطف خدا رشد و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت.

,
,

 

,

حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است

, حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است, حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا است,

 

,

ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج گفت: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآورد سه واقعه مهم «دستگیری امام(ره) در 13 آبان 43 و تبعید ایشان به ترکیه»، «قیام دانش‌آموزان تهرانی در 13 آبان 57 بر علیه آمریکای خیانتکار و به شهادت‌رسیدن جمعی از آنان» و «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در تهران» است.

, ماموستا سیداحسن حسینی,  ,  ,

 

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: شرارت آمریکا از گذشته تاکنون نسبت به ملت ایران وجود داشته و روز به روز دشمنی و شیطنت آنان بیشتر می‌شود و یقیناً انزجار و تنفر ملت شرافتمند ایران هم از این جنایتکاران بیشتر خواهد شد.

,

 

,

 

,

وی حضور پر شور همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را پاسخ دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور خائن و احمق آمریکا که ایران را به تحریم‌های جدید تهدید می‌کند دانست.

,

 

,

استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است

, استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است, استقلال و آزادی مهمترین پیام 13 آبان است,

 

,

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: 13 آبان دارای سه رویداد مهم و تاریخی است که تبعید امام راحل به ترکیه، به شهادت رسیدن تعداد زیادی از دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی وقایع این روز را تشکل می‌دهند.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند، افزود: باید برای حفظ و ماندگاری این انقلاب تلاش و دست به دست آنرا به نسل‌های بعد منتقل کرد.

,

 

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروزی باید قدر امنیت و آرامش امروز را بدانند چرا که در فضایی امن و به دور از جنگ در حال تحصیلند اما باید همواره هوشیار باشند تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشوند و با درک و بصیرت بالا برای پایداری ایران اسلامی گام بردارند.

,

 

,

 

,

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ وقایع این روز را دارای پیام و اهدافی دانست و گفت: هرکدام از این حوادث واقعه‌ای بزرگ است که تاثیرات زیادی در سرنوشت 40 ساله انقلاب داشته است.

,

 

,

قربانی با توصیه به دانش‌آموزان به مطالعه ابعاد تاریخی این روز مهم، نحوه شکل‌گیری و تاثیرات آن؛ بیان کرد: حوادث این روز درس و پیام‌های بسیاری برای حال و آینده ما دارد که مهم‌ترین این پیام‌ها حفظ استقلال، آزادی، توسعه و تعمیق روحیه استکبار ستیزی و نفی هرگونه سلطه‌پذیری است.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
روز 13 آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده و چه عجیب که ردپایی استکبار جهانی در تمام آنها نقش بسته...