رگبار دشمن بر سر انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز ،بعضی افراد فکر می‌کنند دشمنی آمریکا برای این است که ما سفارت‌شان را مورد هدف قرار دادیم که این باور  اشتباه است. اگر این دولت‌های غربی کوچک‌ترین تهدیدی نسبت به ما نمی‌دیدند. باز هم دست به تخریب ایران اسلامی می‌زدند. مثل بلایی که به سر مصدق بیچاره آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز , انقلاب نیوز ,

حال با این آزاده که در همسایگی خود همه را به آزادگی دعوت می‌کند، چه باید کرد. ضربه زدن به ایران اسلامی از همان ابتدا با روی کار آمدن بنی صدر ملعون شروع شد، که با ترور و جنگ هشت ساله حربه‌های نظامی ادامه داشت. البته اکنون هم چنین ضربه‌هایی ادامه دارد. از ده هفتاد شمسی به بعد و آمدن تکنولوژی دیگر نیازی به جنگ خونریزی نبود. بلکه با همین تلویزیون و ماهواره می‌شد. روزانه هزاران جوان را ترور کرد.

,

ترور جوانان از نظر فکر و عملی

,

جوانان ما از دو نظر ترور می‌شدند. اگر افکاری داشتند که می‌توانستند به سود کشورشان استفاده کنند. اگر جوانان توان عملی داشتند تا بتوانند برای مملکت خودشان استفاده کنند، قطعا شرایط در این حالت نمی‌ماند.

,

این دو یا از روش پوسیدگی فکری مثل مشغول کردن جوانان به فساد و بی بند و باری رخ می‌دهد. جوان با خود فکر می‌کرد که آزادی ندارد و آزادی را در برهنه بودن می‌دید. دوم با ترویج اعتیاد به مواد مخدر و سلب امید میان جوانان کار می‌کنند که این یعنی ترور خاموش.

,

دشمن به این فکر می‌کند که می‌تواند جوانان ما را یا بسوزاند یا استحاله کند. تفکر دینی و مذهبی‌شان را به نفع خود تغییر دهد. تلاش دشمن در این باره در سال1388 نمایان می‌شود که چگونه با لفاظی و دروغگویی این مغزها را شستشو داده است.

,

از آن سال به بعد هوشیاری جوانان انقلابی بیشتر شد و دشمن یک قدم فراتر آمد و پایش را با موبایل‌های هوشمند به داخل همه خانه‌ها باز نمود.

,

عصر تلفن‌های هوشمند

,

چندسال اخیر شاهد این بودیم که چطور همه دچار اعتیاد شدند و هرچه می‌خواهند بدانند، ابتدا سراغ فضای مجازی می‌روند. وقت زیادی را تنها صرف شنیدن خبرهای بنگاه‌های سخن پراکنی می‌کنند. انگار نمی‌دانند که عروسک خیمه شب بازی دشمن شدند.

,

در این فضا می‌توان خیلی‌ها را فریب داد. و افکارشان را منحرف کرد. حال فرض کنید در فضای مجازی که جوانان حق طلب به قتل می‌رسند چه بلایی به سر بقیه جوان‌ها خواهد آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
ایرانی کشوریست که پادشاهان بی کفایت آن، حدود 250 سال به قدرتمندان غربی و شرقی خوش خدمتی کرده‌اند، به عبارتی از دوره استعمار تا سال 1357 حال تصور کنید، کشوری که حاکمان آن دو قرن نوکر و برده حکومت‌های استکبار و استعمار بوده است، به یک باره سرکشی کنند و این برده حلقه به گوش بخواهد آزاد باشد.