آثار پدر شعر انقلاب در «این بانگ آزادی» رونمایی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره اثر استاد سبزواری گفت: مجموعه آثار مرحوم حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب طی یک سال با تلاش و کوشش سه شاعر انقلاب، حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی و مصطفی محدثی خراسانی جمع‌آوری و تدوین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: در این مجموعه که به نام «این بانگ آزادی» و در چهار مجلد منتشر شده، شامل اشعار و سرودهای این شاعر است، البته تعدادی از سرودها منتشر نشده بود که از آرشیو صدا و سیما جمع‌آوری و متن آن‌ها پیاده شد.
,
 
,
نصیربیگی ادامه داد: یکی از خدمات ارزنده مرحوم سبزواری این بود که با استکبار مبارزه کند؛ از این رو این خط مشی، در همه سرودهای وی دیده می‌شود و امیدواریم با انتشار این مجموعه، علاقه‌مندان به ویژه شاعران جوان بتوانند از آن بهره‌مند شوند و الگو بگیرند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور یادآور شد: مراسم رونمایی از این مجموعه، همزمان با روز دانش‌آموز در 13 آبان ماه از ساعت 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.
,
 
,
یادآور می‌شود، مجموعه «این بانگ آزادی» به همت شهرستان ادب، سازمان بسیج هنرمندان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده است.
,
انتهای پیام 
]
گروه ادب مجموعه آثار مرحوم حمید سبزواری با عنوان «این بانگ آزادی» همزمان با روز دانش‌آموز رونمایی می‌شود.