تردد وسایل نقلیه در جاده کاشمر به ریوش در ۲۸ صفر ممنوع است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی برامکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 28صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)وامام حسن مجتبی (ع)  خیل عظیم مشتاقان و عزاداران بخش کوهسرخ در غالب کاروان های پیاده به امام زاده سید مرتضی (ع) عزیمت خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل تردد زائرین پیاده هیئت های مذهبی کوهسرخ و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان تردد کلیه وسایل نقلیه سبک وسنگین از ساعت 5 صبح الی 14 ظهر روز چهارشنبه 16 آبان ماه  سالروز رحلت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر به ریوش ممنوع می باشد.

,

جانشین شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشمر افزود: در راستای تامین امنیت زائرین پیاده تردد کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین در محور کاشمر به ریوش از ساعت 5 صبح روز چهارشنبه 16آبان ماه  تا ساعت 15 و تردد وسایل نقلیه سنگین وموتورسیکلت از ساعت 5 صبح تا 15 از ریوش به کاشمر ممنوع خواهد بود و پلیس راه با متخلفین برخورد خواهد کرد.

,

وی همچنین تصریح کرد: در صورت لزوم محدودیت های ترافیکی  در روز پنج شنبه 29صفر همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) در این محور اعمال خواهد شد.

,

برامکی در ادامه اذعان کرد: همه ساله عزاداران برای عرض ارادت به اهل بیت ائمه اطهار از بخش کوهسرخ پیاده از شهر ریوش و روستاهای اطراف در سالروز رحلت حضرت رسول به آستانه متبرکه امام زاده اعظم سید مرتضی عزیمت می کنند و امسال هم در این روز عزیز برنامه ریزی شده است تا با پذیرایی از این زائرین عزیز بتوانیم زمینه بهره مندی بیشتر از فضای معنوی را فراهم کنیم.

,

وی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک برپایی ایستگاه صلواتی در ضلع غربی بولوار سید مرتضی(ع) ممنوع است، عنوان کرد: همشهریانی که قصد برپایی ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائرین را دارند باید از اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای ، پلیس راه و فرماندهی انتظامی کاشمر مجوز لازم را اخذ کنند.

,

معاون برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری کاشمر با اشاره  به اینکه در سالروز رحلت حضرت رسول و همچنین شهادت امام رضا (ع)هیاتهای مذهبی در امام زاده سید مرتضی (ع) حضور خواهند داشت، تشریح کرد: همشهریانی که قصد حضور در مراسم عزاداری امام زاده سید مرتضی را دارند به منظور سهولت در تردد از مسیر بولوار شهید صادقی به امام زاده سید مرتضی عزیمت کنند و همچنین جهت سهولت در تردد وسایل نقلیه لاین کندرو ضلع غربی بلوار سید مرتضی توسط شهرداری تسطیح و آماده سازی شده است .

,

انتهای پیام/

]
جانشین شورای هماهنگی ترافیک کاشمر از محمدودیتهای ترافیکی در سالروز رحلت جانسوز نبی اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در محور کاشمر- ریوش خبرداد.