هم‌پیمانان آمریکا در تحریم ایران باید تنبیه شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد در خصوص لزوم برخورد با کشورهای همکار آمریکا در تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: برخی از کشورهای اروپایی که ادعای حفظ برجام را دارند و در این راستا مدعی‌اند که برای حفظ برجام قدم بر می‌دارند در صورت پایبندی واقعی باید معاملات بانکی و سایر مسائل را حل و فصل کنند تا کارهای تجاری کشور ایران به حالت عادی بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با بیان اینکه زمانی که آمریکا پای میز مذاکره با ایران حاضر شد تحریم‌ها در حال فروپاشی بود، افزود: اینک نیز دوباره تحریم‌ها در حال فروپاشی است، با این حال بخشی از این کشورهای همکار آمریکا در پشت صحنه به ما خیانت می‌کنند و با آمریکا هم‌پیمان هستند.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با این کشورها شد و گفت: باید از معاملات خود با این کشورها بکاهیم تا آنها متوجه پیامدهای خیانت خود شوند و بدانند که نظام ما نظامی مقتدر است و با آنها برخورد می‌کند.

,

وی با اشاره به نقش اثرگذار وزارت خارجه در این زمینه عنوان کرد: وزارت خارجه باید سفیران این کشورها را احضار کند و به آنها تذکر دهد و حتی در مواردی با این کشورها قطع رابطه کند، زیرا کشور ما ظرفیت بالایی دارد.

,

به گفته حجت‌الاسلام حسینی کیا، با همراهی برخی از کشورها می توانیم فشار مضاعف در کاهش واردات و اتخاذ تصمیم هایی برای کاهش معاملات با این کشورها انجام دهیم تا آنها فکر نکنند که از دست ما کاری ساخته نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا خواستار برخورد با کشورهایی شد که در تحریم‌ها علیه ایران با آمریکا همکاری می‌کنند.