پیمانکاران مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را ترک کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد تجری یادآور شد: حدود یکسال از وقوع زلزله در استان کرمانشاه گذشته و با توجه به حضور و پیگیری های رهبر معظم انقلاب، روسای قوا و کمک های مردمی در بخشی از مناطق زلزله زده،  خدمات خوبی ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در عین حال ادامه داد: مشکلاتی در ماه های گذشته در روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه  به دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مسائل دیگر ایجاد شده و برخی از پیمانکاران کار بازسازی را رها کردند.

,

وی افزود: بنیاد مسکن پیمانکارانی را برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه معرفی کرد، اما ضمانت های لازم برای انجام کار از پیمانکاران اخذ نکرد و پروژه ها رها شده و مردم سرگردان هستند. بنیاد مسکن باید پاسخگوی وضعیت نامناسب در روند بازسازی مناطق زلزله زده باشد.

,

وی با بیان این‌که متاسفانه بنیاد مسکن حتی اقدام به گفتار درمانی نکرده است، اظهار کرد:‌ این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود:با توجه به اینکه بنیاد مسکن اعتبارات دولتی مربوط به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را اخذ و عمدتا پیمانکاران را به مردم معرفی کرده است بنابراین باید پاسخگو باشد و امور را ساماندهی کند.

,

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس به خانه ملت گفت: با توجه به بازدید میدانی که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه  در مدت اخیر انجام شد همچنان برخی از زلزله زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کَپر هستند.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به این‌که پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را رها کردند، گفت: بنیاد مسکن باید پاسخگوی وضعیت نامناسب در روند بازسازی مناطق زلزله زده باشد.