قدرت موشکی ایران گوشه‌ای از اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و تبریک حلول این ماه اظهار کرد: در این ماه پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه هجرت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی ایران در برابر کشورهای استکبار جهانی افزود: ایران امروز در زمینه قدرت موشکی به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده که این قدرت بازدارندگی در برابر استکبار جهانی است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت موشکی ایران امروز اسرائیل را سرجای خودنشانده است تصریح کرد: این قدرت موشکی ایران است که آمریکا را از سوریه بیرون کرد.

,

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با داشتن قدرت و اقتدار خود در منطقه و جهان حرف اول را می‌زند.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز 13 آبان بیان کرد: ملت ایران با حضور خود پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب دادند.

,

وی با اشاره به اینکه علی رغم تلاش دشمنان حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان بی‌نظیر بود بیان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را بکار بسته بودند که روحیه مردم را تضعیف کنند ولی ملت ایران با حضورشان پاسخ یاوه‌گویان را دادند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها افزود: ملت ایران تا به امروز به چیزی که می‌خواست رسیده است و قدرت ایران قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست.

,

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در خصوص افول قدرت آمریکا سخن می‌گویند با این وجود قدرت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

,

امام جمعه زنجان در ادامه به خدمات رسانی موکب‌های زنجان برای زائران اربعین در عراق اشاره کرد و افزود: موکب زنجان در شهر سامرا امسال حضور پررنگی داشت و خدمات بسیار خوبی برای زائران ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه زنجان به قدرت موشکی ایران اشاره کرد و گفت: قدرت موشکی ایران گوشه‌ای از اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی ایران است.