۹۰ ارومیه با قشقایی شیراز روبرو می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تیم نود ارومیه در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور با تیم قشقایی شیراز مصاف می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این دیدار بیستم آبان ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می شود.

,

تیم نود با ۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم و تیم قشقایی شیراز با ۱۶ امتیاز در رده ششم قرار دارند و بازی روز یک شنبه برای تیم نود یک بازی حساس به حساب می‌آید و می‌تواند در صعود تیم نود به جایگاه بالاتر نقش به سزایی داشته باشد.

,

تیم ارومیه‌ای بازی‌های خود در لیگ یک را با باخت سه بر صفر مقابل بادران تهران به سبب عدم حضور در بازی شروع کرد و در ادامه راه و در بازی دوم با ۶ گل از پرسپولیس پاکدشت شکست خورد و بازی سوم هم ۴ گل از تیم گل گهر سیرجان دریافت کرد.

,

نود ارومیه در ادامه راه توانست در دیدار مقابل شهرداری تبریز امتیاز نخست خود در لیگ را کسب کند و این بازی شروعی بر بازی های خوب در ادامه شد به نوعی که در مقابل مدعیانی همچون اکسین البرز و مس کرمان نیز یک امتیاز کسب کرد و توانست تیم صدرنشین آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی با شکست بدرقه کند.

,

تیم نود در ادامه راه و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با یک بازی قابل قبول مقابل تیم پرسپولیس تهران با یک گل شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

,

۹۰ در هفته های هشتم و نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در یک بازی نزدیک در خانه با نتیجه یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد و پس از ۵ بازی بدون شکست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.

,

تیم ارومیه ای در آخرین بازی خود مقابل فجر سپاسی شیراز یک امتیاز شیرین به دست آورد که در روحیه بازیکنان تاثیر به سزایی دارد.

,

سرمربی تیم نود ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تشریح بازی پیش رو، اظهار داشت: تیم ۹۰ اورمیه از سطح آمادگی مناسبی برای بازی با تیم قشقایی برخوردار بوده و با رفع مصدومیت دو بازیکن خود با تیم کامل به دیدار حریف می‌رود.

,

وحید بیات لو تصریح کرد: با توجه به میزبانی اورمیه در این دیدار و نیز تشویق و حمایت‌های پرشور همشهریان و سطح مطلوب آمادگی بازیکنان، امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

,

وی با اشاره به حمایت‌های مسئولان شهری و استانی از تیم، گفت: خوشبختانه از لحاظ رفت و آمد برای انجام بازی‌های برون استانی، مسئولان کمک کرده اما در زمینه قرارداد بازیکنان تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

,

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه، افزود: کمک‌های مسئولان نیز به صورت مقطعی بوده یعنی به گونه‌ای نبوده که دغدغه کامل تیم از بین برود، بنابراین حرکت‌هایی انجام شده اما هنوز به ثبات لازم نرسیده است

,

انتهای پیام/

]
تیم فوتبال نود ارومیه در یازدهمین هفته لیگ دسته یک میزبان تیم قشقایی شیراز رده ششمی است.