بنری در شیراز که کمتر مورد توجه قرار گرفت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، اقدام دستگاه های مختلف و برخی از سازمان های مردم نهاد در انتخاب جملاتی با معنا و مفهومی که تداعی کننده ارزش های دینی و ملی است و چاپ و نصب آن در سطح شهر طی سالهای گذشته قابل توجه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
همچنین نصب بنرهایی با محتوای آموزشی، هشدار و یا فرهنگ سازی نسبت به یک مسئله اجتماعی می تواند در روزگاری که دغدغه ها و فکر ها بیش از گذشته مشغول است تلنگری باشد برای اصلاح اموری که به دلایلی در زندگی روزمره کم رنگ، بی توجه و یا رعایت نمی شود. از طرفی برجسته کردن مفاخر و داشته‌های امروز در شرایطی که یکی از اهداف بدخواهان ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم ایران است می‌تواند خنثی کننده دلسردی ها و بی تفاوتی ها باشد.
,
 
,
در هیاهوی بنر های جنجالی نصب شده طی چند مدت اخیر بنری به مناسبت روز دانش آموز بر روی پل ها و بیلبردهای شهر شیراز نصب شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
,
 
,
 
,
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در گفت و گو با  ایرنا در این باره می‌گوید: به مناسبت 13 آبان و روز دانش آموز تصاویر دانش آموزان نوآور شیراز با هدف معرفی الگوهای موفق دانش آموزی به جامعه و همسالان خود در سطح این شهر به نمایش در آمده است.
,
 
,
ابراهیم گشتاسبی راد افزود: ایجاد فضای نشاط اجتماعی، افزایش عزت نفس و انگیزه مضاعف در بین دانش آموزان و خانواده های آنان و همچنین تجلیل و قدردانی از جامعه فرهنگیان که زحمات زیادی برای آینده سازان این شهر می کشند از دیگر اهداف این طرح است.
,
 
,
وی درباره چگونگی انتخاب دانش آموزان گفت: 118 دانش آموز نام آوران رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری, دارای مقام اول تا سوم بین المللی و مقام اول کشوری در سال گذشته بوده‌اند که اسامی آن‌ها طی مکاتبه ای با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
در هیاهوی بنر های جنجالی نصب شده طی چند مدت اخیر بنری به مناسبت روز دانش آموز بر روی پل ها و بیلبردهای شهر شیراز نصب شد که کمتر مورد توجه قرار گرفت.