۱۳۰۰ دانش آموز پسر زنجانی از یادمان های شهدا غرب بازدید می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالکریم مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پایان اردوهای راهیان نور دختران در زنجان، اظهار داشت: یک هزار و 700 دانش آموز دختر از یادمان های شمالغرب بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: اردوهای راهیان نور پسران دانش آموزان از 22 مهر آغاز و 30 مهر پایان می پذیرد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار است با برنامه ریزی های انجام شده،یک هزار و 300 دانش آموز پسر از این مناطق بازدید کنند.

,

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به اهداف اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردوها است.

,

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها دانست و تصریح کرد: آموزش‌های اخلاقی و دینی، ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان با تاریخ و فرهنگ کشورمان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان پسر از یادمان های زیارتی مرصاد،موزه جنگ کرمانشاه،یادمان شهدای گمنام و طاق بستان بازدید می کنند.

,

مرادی ادامه داد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی از جمله یادواره شهدا برای این اردو در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور استان زنجان از 21 مهر ماه سال جاری، اظهار داشت: در قالب این اردوها دانش آموزان دختر به مناطق غرب و شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

,

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 700 دانش آموز دختر به این اردوها اعزام شدند، افزود: این دانش آموزان از یادمان های مرصاد، موزه شهدای کرمانشاه، یادمان شهدای گمنام و طاق بستان بازدید کردند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این اردوها دو روزه است و دانش آموزان زنجانی در یادواره شهدا، صبحگام مشتک دانش آموزی، جلسات خاطره گویی شرکت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با آغاز سفر اردوهای راهیان نور،یک هزار و 300 دانش آموز پسر زنجانی از یادمان های شهدا بازدید می کنند.