مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد ، سردار بهمن ریحانی روز شنبه در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مددجویان زلزله‌زده که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالروز زلزله استان کرمانشاه هستیم که این روزها خاطره‌های تلخ و شیرینی را در ذهن ما تداعی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه از دست دادن هم استانی‌ها و تخریب منازل مسکونی و از دست رفتن اموال را هیچگاه فراموش نمی کنیم، افزود: خاطره همبستگی و نوع دوستی و محبت مردم سراسر کشور در حق این مناطق خاطرات شیرینی را رقم زد که زیبایی‌های آن در قاب هیچ تصویری نمی گنجد.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل کردن تهدید زلزله به یک فرصت، گفت: نهادی که اولین قدم را در اجرایی کردن سخنان رهبر انقلاب انجام داد کمیته امداد بود و امروز می‌بینیم بخش زیادی از منازل مددجویان را که استقامت زیادی در برابر حوادث طبیعی نداشتند بازسازی و مقاوم سازی شد.

,

وی تصریح کرد: همه مسئولان بابد تلاش کنند تا مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری است عملی شود وکارها به صورت اثرگذار انجام بپذیرد.

,

سردار ریحانی با بیان اینکه سپاه نبی اکرم(ص) با کمک کمیته امداد در نظر دارد بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان را بازسازی کنند، گفت: امروز به لحاظ تجهیزات نظامی در منطقه هیچ کمبودی نداریم اما آنچه مارا به اقتدار و عزت رسانده است پشتوانه مردمی است.

,

وی بیان کرد: تا زمانی که در کشور براساس اتحاد و همبستگی حرکت کنیم چنانچه تا کنون در شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم آینده خوبی برای جغرافیای کشور خواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: خسارت‌ها در سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بالا بود که باید به گیلانغرب هم توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خدمتی به مردمی که در دفاع مقدس در برابر دشمن محکم ایستادند داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سردار ریحانی از مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده خبر داد.