کشف بیش از 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیله سوار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،سرهنگ کریم نوری امروز در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گازوئیل قاچاق در بیله سوار خبر دادو گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر عرضه سوخت قاچاق در یکی از جایگاه های سوخت بخش جعفر آباد شهرستان بیله سوار، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اعزام و موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تبیان داشت: این قاچاقچی قصد توزیع خارج از شبکه گازوئیل را داشت که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماند.

,

نوری، ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان حدود 350 میلیون ریال اعلام و گفت: پلیس مقتدرانه در مسیر مبارزه با پدیده شوم قاچاق نقش آفرینی کرده و جرات کوچکترین تحرک را از قاچاقچیان سلب کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بیله سوار کشف شد.