307 تماس‌ با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه 125 همدان به ثبت رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بیاناتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، اظهار کرد: طبق اعلام این مرکز 396 تماس طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه تنها 4 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه منجر به انجام عملیات شد، گفت: 15 مورد از تماس‌های ثبت شده در این بازه زمانی نیز به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: 70 تماس اشتباه و 307 مورد از تماس‌ها نیز با هدف ایجاد مزاحمت در سامانه به ثبت رسید.

,

وی به 4 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: 2 عملیات اطفاء حریق و 2 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان طی این مدت بوده است.

,

بیاناتی تصریح کرد: نشت سوخت خودرو در بین‌النهرین و حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار کاشانی منجر به انجام 2 عملیات اطفاء حریق شد.

,

وی ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در سعیدیه و مهار حیوانات در نایب احمد نیز انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان خاطرنشان کرد: یک نفر در 4 عملیات انجام شده طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافت.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 307 تماس‌ با هدف ایجاد مزاحمت طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان به ثبت رسید.