ثبت دو وقف جدید به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در گلپایگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ثبت دو وقف جدید در شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: با توجه نقش موثر سنت حسنه وقف در رفع نیازهای مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه و اینکه موثرترین و ماندگار ترین خیرات این سنت علوی و فاطمی است لذا واقفین خیراندیش و نوع دوست گلپایگانی در همین راستا بذل مال کرده و ملک خویش را وقف کرده تا خود را جاودانه ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس اداره اوقاف گلپایگان ادامه داد: دکتر سید محمدحسین نوربخش به عنوان یک پزشک متخصص و متعهد و به سفارش مرحوم پدرش یک واحد تجاری به متراژ تقریبی ۱۵مترمربع را به نیت هزینه های تعمیرات و روضه خوانی مسجد ۱۴معصوم (ع) بازار گلپایگان و همچنین درمان بیماران صعب العلاج و سرطانی وقف کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: فاطمه، زهرا و بتول حجتی این سه خواهر نوع دوست و علاقمند، خانه مسکونی خویش را وقف خانه عالم مسجد حجت الاسلام گلپایگان کردند.
,
 
,
نصیرالاسلامی تاکید کرد: ارزش این دو موقوفه جمعا بصورت تقریبی یک میلیارد تومان است.
,
 
,
گفتنی است از ابتدای سال ۹۷ تا کنون هشت فقره وقف جدید در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان در سامانه جامع موقوفات کشور ثبت شده است که ارزش کل موقوفات ثبت شده سال ۹۷ جمعا ۶میلیارد تومان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
همزمان با دهه وقف دو وقف جدید در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات شهرستان گلپایگان ثبت شد.