اخذ ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی در محمودآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یحیی یوسف پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اکثر حکومت ها و انقلاب ها با دو چالش داخلی و خارجی برای بقاء روبرو هستند اظهار کرد: ۲۱ تمدن بزرگ دنیا براساس اختلافات و شکاف های داخلی ازبین رفتند و توجه به چالش ها و رفع مشکلات داخلی هر حکومتی را از تهاجم خارجی مصون می دارد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی به سه اصل استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: برای تحقق این انقلاب خیلی هزینه شده و خون های زیادی ریخته شده و امروز بر همه آحاد جامعه واجب است از این چارچوب و اصول خارج نشوند.

وی مهمترین مولفه قدرت ایران اسلامی را همراهی مردم دانست و گفت: در طول تاریخ پر فراز ونشیب انقلاب اسلامی مردم ایران در تمامی صحنه ها و رویدادهای مهم انقلابی حضور داشته و همراهی کردند و حتی از کوتاهی مسئولان نیز چشم پوشی کرده اند.

یوسف پور در ادامه سخنان خود در این جلسه با اشاره رجز خوانی و رفتار خارج از عرف و اصول جهانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: تنها باید با وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است از تهدیدها و تحریم های بین‌المللی برون رفت.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی اقدامات و دستاوردهای خوبی صورت گرفته که باید به سمع و نظر مردم رساند شود تا رسانه های معاند تنها به نمایش کاستی ها و کمبودها نپردازند و ناامیدی را در جامعه تزریق ننمایند.

در پایان این جلسه احکام مسئولان کارگروه های ۱۸ گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان محمودآباد ابلاغ و مسئولان کارگروه ها به تشریح گزارش اقدامات و برنامه های در دستور کار خود پرداختند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار محمودآباد از اخذ ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی در این شهرستان خبر داد.