پیشنهاد جدید مجلس به دولت برای سهمیه‌بندی بنزین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خالدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های دولت برای سهمیه‌بندی بنزین طی ماه‌های آینده، گفت: طبق پیگیری‌هایی که داشتم، دولت برنامه‌ریزی‌ کرده تا بنزین را طی ماه‌های آینده سهمیه‌بندی کند، اما باید این کار، کارشناسی‌شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تأکید بر اینکه هرگونه سهمیه‌بندی بنزین در معیشت اقشار کم‌درآمد و ضعیف جامعه تأثیرگذار است، اظهار داشت: سهمیه‌بندی بنزین موجب تأثیرگذاری و افزایش قیمت کالاهای اساسی می‌شود که این امر سبب فشار بیشتر به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه خواهد شد، بنابراین دولت باید طوری برنامه‌ریزی‌ کند تا کمترین آسیب به این اقشار جامعه وارد شود.
,
 
,
عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح راهکار برای سهیمه‌بندی بنزین از سوی دولت، افزود: پیشنهاد بنده و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس به دولت این است که به آن دسته از افرادی که خودروی شخصی ندارند، کارت یارانه سوخت ارائه دهد و ماهانه به صورت غیرنقدی این کارت جهت تهیه مایحتاج عمومی شارژ شود.
,
 
,
 خالدی در پایان با تأکید بر اینکه در تدوین  پیشنهاد نمایندگان مجلس برای نحوه سهمیه‌بندی بنزین از نظرات کارشناسان و صاحبنظران این حوزه استفاده شده است، خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در قالب نامه‌ای به وزیر نفت ارسال شده است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس پیشنهاد جدید نمایندگان مجلس به دولت برای سهمیه‌بندی بنزین را تشریح کرد.