فراکسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس ایجاد شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، کاظم دلخوش نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ظهر امروز در کنگره بین المللی روز جهانی دیابت در اردبیل گفت: نیاز است دولت و مجلس شورای اسلامی ساز و کارهایی را برای پیشگیری از دیابت بیاندیشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه انجمن دیابت باید حداکثر استفاده ازپتانسیل ها و امکانات موجود در راستای جلوگیری از گسترش دیابت در کشور را به کارگیرد گفت: ما نیز در غالب سبد های حمایتی بسته های فرهنگی و تامین بیمه از بیماران دیابتی حمایت هایی را انجام می دهیم.

,

دلخوش تصریح کرد: اما هیچ یک از این کار ها کافی نیستند و باید انجمن ها و موسسات مردمی دست به دست هم دهند تا خیل عظیم مشکلات این بیماران حل شود.

,

وی خاطر نشان کرد: همایش های انجمن دیابت بیش از پیش افزایش یابد چراکه که این نوع همایش ها نقش موثری را در راستای مقابله با اینگونه بیماری ها ایفا می کنند.

,

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  در پایان سخنان خود به اقدامات مجلس در این خصوص اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود فراکسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود تا شاهد حمایت همه جانبه از این قشر در جامعه باشیم.

,

وی گفت:اگر دولت را مجاب کنیم تا بخشی را در جدول برنامه و بودجه به دیابت اختصاص دهد و مجلس نیز آن را تصویب کند تحول عظیم در حوزه دیابت کشور و مقابله با افزایش چشمگیر مبتلایان به این بیماری را شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در اردبیل به اقدامات مجلس در خصوص بیماری دیابت اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می شود فراکسیون حمایت از بیماران دیابتی در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود تا شاهد حمایت همه جانبه از این قشر در جامعه باشیم.