گل ۳۰ متری احمدشاهی به استقلال رامشیر در بوشهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، دیدار پرسپولیس که در بوشهر میزبان استقلال رامشیر بود با تک گل غلام احمد شاهی از سد حریف خود گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 غلام احمد شاهی هافبک این فصل پرسپولیس گناوه در بازی این تیم مقابل استقلال رامشیر لقب ستاره زمین را از آن خود کرد.

,
, ,
 
,
احمدشاهی در این بازی یک گل تماشایی از فاصله ۳۰ متری زد که شاید تا سالها در خاطر علاقه مندان به فوتبال باقی بماند.
,
 
,
در روزی که بازی به سمت گره خوردن رفته بود این خورموجی محجوب و دونده در خط میانی پرسپولیس گناوه با یک سوپر گل یخ بازی را آب کرد و همین سه امتیاز باعث شد تا نادر جعفری و تیمش همچنان در کورس مدعیان باقی بمانند.
,
 
,
احمد شاهی سالهاست در فوتبال استان بوشهر بازی می کند، دیده شدن در ایرانجوان خورموج استارت کار او بود تا اینکه به ایرانجوان بوشهر پیوست و در لیگ یک بازی های درخشانی انجام داد.سپس به شاهین شهرداری پیوست و آنجا هم نشان داد فوتبالش نوسان ندارد و یک هافبک تاثیرگذار است که در خدمت تیم بازی می کند .
,
 
,
حالا در پرسپولیس گناوه نقش یک لیدر را به خوبی ایفا می کند و بازی خوب در خط میانی، تیم پر طرفدار شهر گناوه را برای رسیدن به یک رویا صعود به لیگ یک یاری می دهد و حالا محبوب هواداران دو آتشه پرسپولیس است.
,
 
,
اینکه احمد شاهی با این فوتبال ناب و کاملا در خدمت تیم نمی تواند در تیم لیگ برتری استان پا به توپ شود یا به عبارتی به او نگاهی نمی شود، یک عیب است که این نجیب و خوش اخلاق خورموجی را نمی بینند یا نمی خواهند ببیند اما شماره ۱۶ این فصل پرسپولیس گناوه بدون سر و صدا کار خود را انجام می دهد و با فوتبال زندگی می کند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

,

 

]
هافبک این فصل پرسپولیس گناوه در بازی این تیم مقابل استقلال رامشیر لقب ستاره زمین را از آن خود کرد.