دستور قطع خدمات بیمه‌ای به «بیمارستان ایرانیان» در امارات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اداره بهداشت دبی (DHA) در نامه‌ای رسمی از تمامی شرکت‌های بیمه‌‌گذار خواسته تا ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» متوقف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته وبگاه «گلف نیوز» در بخشی از این نامه خطاب به شرکت‌های بیمه‌ای آمده است: «اداره بهداشت دبی مایل است به اطلاع مشتریان بیمارستان ایرانیان (شامل درمانگاه صفا و داروخانه) برساند تا زمان رعایت مقررات صدور مجوز در دبی از سوی این مکان، تمامی شیوه‌های بیمه‌ درمانی این بیمارستان متوقف خواهند شد.»

, «گلف نیوز»,

این نامه چهارشنبه گذشته به شرکت‌های بیمه‌گذار مستقر در دبی ارسال شده و آن‌ها نیز مجبور شده‌اند با تغییر سیاست‌های کاری این مسئله را به اطلاع مشتریان خود برسانند.

,

بیمه عمان، یکی از شرکت‌های طرف حساب با این بیمارستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که کار خدمت رسانی به بیمارستان ایرانیان در دبی را متوقف کرده و دلیل آن نیز تحریم‌های آمریکاست.

,

این روزنامه در خاتمه با اشاره به تماس گرفتن با یکی از مسئولان این بیمارستان و تایید این مسئله از جانب این مقام نوشت، یکی از مسئولان بیمارستان ایرانیان از ارائه  هرگونه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

,

بیمارستان ایرانیان در دبی که تحت نظر جمعیت هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، یکی از قدیمی‌ترینبیمارستان‌های کشور امارات است که از سال 1972 میلادی کار خود را آغاز کرده است.

,

انتهای پیام/

]
اداره بهداشت دبی در اقدامی همسو با واشنگتن به تازگی در نامه‌ای از شرکت‌های بیمه گذار خواسته تا ارائه خدمات به بیمارستان ایرانیان را متوقف کنند.