جابجایی بیش از 4 میلیون تن کالا در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،عبدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبراظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 57 نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا با استفاده از 4 هزار و 601 دستگاه انواع تریلی،کامیون، کامیونت و وانت بار مشغول به  فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی افزود:عمده کالاهای جابجا شده از مبدا استان به ترتیب خاک معدنی با 714هزارو300 تن، سیمان با 703 هزارو 784 تن، سیلیس با 203 هزارو710 ، بوده است و میلگرد و گازوئیل و گندم درجایگاه بعدی قراردارند.

,

علی اکبری بیان داشت: عمر متوسط ناوگان باری حمل ونقل کالای استان برابر16،89سال است که نسبت به عمر ناوگان باری حمل و نقل کالای کشوری (17 سال ) از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

,

علی اکبری درخصوص صدور کارت هوشمند رانندگان وناوگان بیان  داشت:کارت هوشمند رانندگان مدرک شناسایی رانندگان فعال در بخش حمل ‌و نقل جاده‌ای است وهرگونه فعالیت رانندگان برون شهری اعم از مسافربری و باری بدون داشتن این کارت ممنوع است وازابتدای سالجاری تاکنون 216 فقره کارت هوشمند رانندگان و 169 فقره کارت هوشمند ناوگان باری صادرشده است .

,

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالاست که امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت : در هفت ماهه سالجاری، 4 میلیون و 22 هزار و 443تن انواع کالا توسط ناوگان حمل‌ونقل استان زنجان جابجا شده است.