اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قمی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ  علی دستوری در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با بیان این که تنها راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان نظام توانمندسازی داخلی و اتکا به جوانان است، اظهار داشت: در یک سال اخیر در مجموع حدود 200 نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی را دریافت کردند که ارزش ریالی آن در حدود 20 میلیارد ریال بوده است.
وی کارافرینی و حمایت از طرح های اقتصاد مقامتی را هدف این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: اجرای این طرح به خصوص در روستاها و مناطق کم برخوردار می تواند تا حدود بسیار زیادی معظل بیکاری را حل کند.
دستوری آموزش و بهره مندی از فنون مختلف را یکی دیگر از اهداف این مجموعه عنوان کرد و بیان داشت: در مدت شش ماهه نخست امسال در مجموع حدود 140 نفر تحت پوشش آموزش های فنی و حرفه ای و صنایع تبدیلی قرار گرفتند تا با کسب مهارت بتوانند در طرح های اقتصاد مقاومتی موفق باشند.

وی کار آفرینی و ایجاد شغل را نیاز کنونی جامعه دانست و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح های مقاومتی می توان در حل مشکلات بیکاری گام های اساسی برداشت و کشور را در بسیاری از اقلام بی نیاز کرد.
دستوری بیان داشت: قطعا اجرای کامل و دقیق طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه های صادرات بیشتر در کشور را فراهم کند که این مهم نیز نیازمند یاری و حمایت دولت و مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به کارآفرینان قمی خبر داد.