انتخابات شوراهای شهرستانی جبهه مردمی استان اردبیل برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، میرفخرالدین زاهد، امروز در هفتاد و نهمین جلسه شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل با اشاره به اقدامات جبهه مردمی این استان اظهار کرد: کانون‌های تخصصی، کمیته‌های کاری و اعضای هیئت مؤسس شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات شورای شهرستان‌ها نهایی شده و در حال ورود به فاز انتخابات شوراها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

دبیر جبهه مردمی استان اردبیل بر ضرورت فعال‌تر شدن کانون‌های تخصصی در استان و شهرستان‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با برگزاری انتخابات شورای شهرستان‌ها و تعیین شورای استان‌ها، مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

,

در این جلسه حجت‌الاسلام نصیری نیز با اشاره به جایگاه حضرت رسول اکرم(ص) در حرکت تاریخ اظهار کرد: رسول اکرم(ص) برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شدند؛ از این رو،  ضرورت دارد سیره حضرت شناسایی شده و در جامعه جهانی ترویج شود. 

,

وی به جریان تشکیل حکومت از سوی پیامبر(ص) اشاره کرد و ادامه داد: رفتار حضرت به عنوان حاکم اسلامی برای همه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی باید الگو و سرمشق قرار گیرد و هفته وحدت فرصت مناسبی است تا مکتب ایشان معرفی شود. 

,

در این جلسه چالش‌های مهم اجتماعی و اقتصادی استان و نحوه موضع‌گیری جبهه مردمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل از برگزاری انتخابات شوراهای شهرستانی این جبهه خبر داد.