10 مدرسه در جنوب سیستان وبلوچستان ساخته می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: ساخت 10 مدرسه به همت دفتر آیت الله سیستانی در این شهرستان نقش مهمی در ارتقای شاخص های آموزشی منطقه دارد.
وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: این مدارس۶ ، ۴ و ۲ کلاسه هستند که به زودی عملیات ساخت آنان آغاز خواهد شد به گونه ای که دو مدرسه ۶ کلاسه در محله شهری برها، گنبد علوی، چهار مدرسه ۴ کلاسه در علی آباد کلانظهور، کهنک لدی، محله چلیله ها، گلمورتی و سه مدرسه ۲ کلاسه در دهدشت هودیان، اراسته ای هودیان، چاه اسحق جلگه و دو مدرسه یک‌کلاسه در روستاهای دلگان  احداث می شود.
شجاعی به نگاه ویژه کمیته برنامه ریزی شهرستان به طرحهای آموزشی و فرهنگی اشاره و از تصویب ۴ واحد در ۲۲ کلاس درس برای تامین اعتبار در سال جاری خبر داد و گفت: به همت بنیاد برکت ۵ واحد در ۲۴ کلاس درس تصویب که منتظر شروع آن هستیم.
به گفته این مسئول آموزش و پرورش یکی از اصلی ترین گلوگاه های فرهنگی و تربیتی کشور ما محسوب می شود، از این رو باید تحولات این بخش را با حساسیت زیادی مورد واکاوی قرار دارد.
فرماندار دلگان خاطر نشان کرد: بدیهی است که ضعف ساختاری و مدیریتی در آموزش و پرورش ما به صورت مستقیم بر روی سایر نقاط و مقولات تاثیر می گذارد و بالعکس، قوت آموزش و پرورش ما و موفقیت آن در تربیت نسلها منجر به تعالی فردی و جمعی اشخاص می شود، طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجهات زیادی در خصوص آموزش و پرورش ماشده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
, ،,
,
,
]
فرماندار دلگان از ساخت 10 مدرسه به همت دفتر آیت الله سیستانی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.