کشف محموله 31 هزار لیتر قاچاق سوخت در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: محموله سوخت یارانه‌ای قاچاق شامل 23 هزار لیتر نفتگاز و 8 هزار لیتر نفت سفید از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در محور زنجان- قزوین کشف و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه پنجم بدوی این اداره کل معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل شد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: شعبه مربوطه ،‌عامل قاچاق را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 916 میلیون ریال محکوم کرد.

,

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سالجاری در بخش کالا و خدمات عدم درج قیمت با 885 پرونده ،گران فروشی با 469 پرونده و عدم صدور فاکتور با 354 پرونده به ترتیب بیشتری تخلفات ثبت شده در استان زنجان است، گفت: 21 دستگاه خودرو به نفع دولت ضبط و 16 فقره حکم معدوم سازی کالاهای کشف شده در استان زنجان صادر شده است.

,

ممیزی با اشاره به اینکه پوشاک با 47 پرونده،سوخت 27 پروده و سیگار با 24 پرونده بیشترین پرونده های متشکله در بخش قاچاق بوده است، افزود: در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات فراورده های نفتی قاچاق بیش از 58 درصد افزایش داشته است.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد قاطع با قاچاقچی سوخت در زنجان خبر‌داد گفت: محموله 31 هزار لیتر قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شد.