فرمانده سپاه لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، شهدا حقیقت زنده، مرغان جنت الماوا و مصداق بارز حضور و تجلّی آشکار هدایت‌اند‌؛ همان مردانی که برای دنیا آفریده نشدند و در قهقهه مستانه‌شان مشتاق پرواز بودند و برای دفاع و پاسداری از وطن، از خویش گذشتند و جان فدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

حال ما میراث دار خون شهدا هستیم و باید یاد کنیم از خانواده‌هایی که این گوهرها را در دامن خود پروراندند و درراه اسلام فدا کردند، مادرانی که سجاده، مهر، تسبیح و انگشتر فرزندانشان را به یادگار گذاشته و با قاب عکس عزیزانشان دل‌تنگی‌هایشان را زمزمه می‌کنند.

,

 

,

خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند

, خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند, خانواده شهدا ولی نعمت نظام‌اند,

 

,

امروز سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت و از نزدیک پای صحبت آنان نشست و در دیدار با خانواده شهید بختیاری، خانواده شهدا را ولی‌نعمت خود دانست.

,

 

,

, ,

 

,

وی در دیدار با خانواده شهید بهمن میرزایی گفت: شهید میرزایی در دوران دفاع مقدس از چهره‌های دوست‌داشتنی لشکر بود و نزد همه محبوب بودند؛ شهید بختیاری شخصیت برجسته‌ای داشتند و منش و رفتارشان خاص بود و همانند آفتاب در بین لشکر می‌درخشید.

,

 

,

ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است

, ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است, ماندگاری انقلاب از استقامت خانواده شهدا بوده است,

 

,

سردار کشکولی بابیان اینکه شهید میرزایی بااینکه سن خیلی کمی داشت ولی خیلی رشید بود و از دیدن او احساس آرامش می‌کردیم افزود: اگر انقلاب پس از 40 سال هنوز پابرجا است به خاطر خون شهدای گران‌قدر و پایداری خانواده آنان بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: خانواده شهدا نقطه نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌اند و پایداری و نورانیت این انقلاب به‌واسطه وجود خانواده شهدا است.

,

 

,

نام شهیدان در جامعه می‌درخشد

, نام شهیدان در جامعه می‌درخشد, نام شهیدان در جامعه می‌درخشد,

 

,

وی بیان کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز منافقان داخلی و خارجی و دشمنان اسلام به اهداف خود نرسیده‌اند و خوشحالیم که پس از 40 سال هنوز نام شهیدان می‌درخشد و خانواده شهدا عزت این کشور هستند.

,

 

,

, ,

 

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: این انقلاب همچنان پابرجا خواهد بود و انقلاب اسلامی به‌واسطه استقامت خانواده شهدا ماندگار است، ما نیاز به خانواده شهدا داریم و با دیدار با آن‌ها قوت می‌گیریم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

,

 

,

افتخار مادر به شهادت فرزندش

, افتخار مادر به شهادت فرزندش, افتخار مادر به شهادت فرزندش,

 

,

مادر شهید بهمن میرزایی گفت: افتخار می‌کنم که فرزندم شهید شد، پدرش در تمام طول عمر چشم‌انتظار فرزندش بود و شهادت بهمن را خدا برایمان خواسته و شکرگزار هستیم، از خدا می‌خواهم انقلابمان پایدار باشد تا خون شهدایمان پایمال نشود.

,

 

,

, ,

 

,

به‌راستی‌که روایت صبر و استقامت مادران شهدا توصیف نشدنی است و هیچ واژه‌ای نمی‌تواند گویای آن باشد، مادرانی که درس صبر و شکیبایی بر مصائب را از اسوه صبر و ایمان حضرت زینب کبری(س) فراگرفته و سال‌ها در فراق فرزندانشان روزگار می‌گذرانند و حال تنها خواسته‌شان ولایت و استقامت انقلاب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با خانواده شهدا دیدار کرد.