بسیج از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند؛ اعزام مبلغ به سایر مناطق لرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج پاسداشت ارزش‌های دینی جامعه است و شبکه تبلیغ به تبیین نقش بسیج در شکل‌گیری انقلاب، پیشرفت اهداف انقلاب و سازندگی در همه عرصه‌ها می‌پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی با اشاره به ترویج فرهنگ بسیج و ترغیب جوانان برای فراگیری این فرهنگ افزود: به‌عنوان یک بسیجی باید گوش‌به‌فرمان ولایت و آماده خدمت باشیم؛ خط مقدم جبهه فرهنگی امروز روحانیون بسیجی هستند که از هیچ تلاش و کوششی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند.

,

 

,

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: بسیج یعنی خدمت به جامعه و احیا ارزش‌های دینی، ترویج تفکر دینی، اعتقادی و تبلور حاکمیت ارزش‌های دینی در جامعه است.

,

 

,

وی بابیان اینکه بسیج یعنی خدامحوری، اطاعت ولایت و ارزش‌های دینی گفت: امروز بسیج از هیچ قدرت دنیوی و مادی هراس ندارد و باید با ارائه تفکر بسیجی به فرزندان، نوجوانان و جوانان به‌ویژه به نسلی که در زمان دفاع مقدس حضور نداشته‌اند راه، هدف، مقصد و مقصود بسیج را یادآور شویم.

,

 

,

حجت‌الاسلام غلامی به اجرای سایر برنامه های هفته بسیج و وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه های مختلفی برگزار می شود و همچنین به مناسبت هفته بسیج و وحدت مبلغان بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امروز بسیج از هیچ قدرت دنیوی و مادی هراس ندارد و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی‌کنند.