جانمایی غلط سایت مسکن مهر پلدختر؛ مشکل دیواره کشکان رفع شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، احمد مراد پور صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران پلدختر با اشاره به اینکه بحران طبیعی بوده و خاص کشور و استان ما نیست و برخورد مناسب با بحران می‌تواند خسارات را کاهش دهد اظهار داشت: پلدختر استعداد بحران را دارد چراکه در مسیر خروجی آب‌های استان قرارگرفته و مستعد سیل و سیلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه آمادگی برای مدیریت بحران مستلزم آگاهی از آسیب‌ها و ضعف‌ها است عنوان کرد: شب گذشته ریزش کوه در سه‌نقطه جاده ارتباطی خرم‌آباد- پلدختر رخ داد که اگر جاده را راهداری مسدود نکرده بود امکان خسارت جانی وجود داشت.

,

 

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: سایت مسکن مهر پلدختر از حیث جانمایی، ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد به همین دلیل در معرض سیلاب است و با هر بارشی آب وارد منازل مردم می‌شود چراکه طبقه‌های همکف آن نیز به‌جای پارکینگ به منزل تبدیل‌شده است.

,

 

,

وی افزود: کانال این منازل نیز به لحاظ جانمایی دارای اشکال است زیرا جهت آب ۹۰ درجه تعبیه‌شده و خطرآفرین است و باید این مسیر اصلاح شود.

,

 

,

مراد پور با عنوان اینکه بناهای آسیب‌دیده ساختمان‌هایی بودند که در جهت مسیل و خروجی آب‌های سطحی احداث‌شده‌اند تصریح کرد: دیوار ساحلی کشکان در دونقطه مشکل جدی دارد که باید پس از مطالعه و کارشناسی آن‌ها را رفع کرد.

,

انتهای پیام/

]
معاون استاندار لرستان بابیان اینکه سایت مسکن مهر پلدختر از حیث جانمایی، ساخت و رعایت اصول مهندسی ایراد دارد گفت: دیوار ساحلی کشکان در دونقطه مشکل جدی دارد که باید رفع شود.