حضور آگاهانه مردم توطئه های دشمنان خنثی می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی اکبر رمضانی پیش از ظهر امروز در تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان خلیل آباد به مناسبت 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) استراتژیک دفاعی و امنیتی کشور را در حضور اگاهانه مردم می دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی امنیت را اصلی ترین مولفه ثبات هر کشوری دانست و خاطرنشان کرد: اگر امنیت در کشوری حاکم باشد باقی امور نیز انجام می شود؛ برخی کشورها امنیت ملی خود را بر مبنای سلاح هسته ای، نیروهای دفاعی و هوایی و دریایی و برخی کشورها در وابستگی به ابرقدرتها بنا می کنند.

,

رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین در ادامه تصریح کرد: حضرت امام (ره) معتقد بودند که بسیج باید نهادی مردمی، بصیر، آگاه و سازمان یافته و آموزش دیده است که بتواند از انقلاب نوپای اسلامی دفاع کند،

,

وی با بیان اینکه مردم ایران معادله سیاسی دنیا را برهم زدند، اذعان کرد: حضرت امام نظام دینی را بر این کشور حاکم کردند و تمام ابرقدرتها در مقابل این نظام ایستادند و نوع تهدید و حمله آنها متقاوت بود.

,

رمضانی با تاکید بر اینکه خداباوری و خودباوری مردم یکی از رمزهای موفقیت در دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور اگاهانه مردم باعث شد توطئه های دشمنان در طول سالهای بعد از انقلاب خنثی کرد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروزه از خیزش اسلامی که در جهان به وجود آمده نگران هستند و همواره به دنبال ضربه زدن به آن هستند، تشریح کرد: در مقطع حساسی قرار داریم که باید تجربه گرانسنگ قدیم را حفظ کنیم و الگو قراردادن شهدا جانبازان، آزادگان، ایثارگران و کسانی که برای بقای جامعه از خود گذشتند، باید مد نظر قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان امروزه از خیزش اسلامی که در جهان به وجود آمده نگران هستند و همواره به دنبال ضربه زدن به آن هستند، گفت: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور اگاهانه مردم باعث شد توطئه های دشمنان در طول سالهای بعد از انقلاب خنثی کرد.