خدمت رسانی ۱۵۲ گروه جهادی در سطح استان قم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  سید علی سید میرزایی، سه شنبه شب طی سخنانی در همایش شکوه هجرت و مجمع جهادگران استان قم که در سالن همایش اردوگاه ولایت برگزار شد، با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 هزار نفر روز خدمت رسانی و محرومیت زدایی از سوی جهادگران بسیجی در داخل و خارج از استان قم صورت گرفته است، اظهار داشت: در مرکز مطالعات راهبردی حرکت های جهادی قم در سال97 ،تعداد 152گروه جهادی طبق طرح اعتلای جهادی ثبت شده که از این تعداد، 15 گروه ویژه ، 49 گروه فعال و 88 گروه نیز عادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی افزود: به لطف الهی در حرکت های جهادی نوروز امسال، 40 گروه جهادی شامل 14 گروه جهادی داخل استان  و 26 گروه در خارج استان شامل استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،اصفهان، کرمانشاه و خوزستان با حدود 12 هزار نفر روز به خدمت رسانی و محرومیت زدایی اهتمام داشتند.

,
,


سید میرزایی همچنین گفت: در تابستان امسال نیز بیش از 110 اعزام گروه جهادی داشتیم که از این میزان ، تعداد 77 اعزام داخل استان بوده و تعداد 24 گروه به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده و 9 گروه جهادی نیز به استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان جنوبی، گلستان، زنجان اعزام شدند ودر مجموع خدمت رسانی اردوهای تابستان بیش از 15 هزار نفر روز بوده است.

,
,


وی اضافه کرد: در مجموع فقط در شش ماهه اول سال جاری، جهادگران بسیجی استان قم با برگزاری 400 اردوی جهادی در نقاط هدف و براساس طرح اعتلای جهادی بیش از 40 هزار نفرروز در عرصه های فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، ویزیت رایگان ،مشاوره حقوقی و ... به مطالبه مقام معظم رهبری در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی لبیک عملی گفتند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم از خدمت رسانی 152 گروه جهادی در سطح این استان خبر داد.