دلار 4200 تومانی یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا  با اشاره جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان اظهار داشت: اتخاذ تصمیم های اشتباه در دولت موجب شد تا کشور در ماه های گذشته با مشکلات مختلفی روبرو بشوند.
وی ادامه داد: اتخاذ دلار تک نرخی به قیمت 4200 یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود که موجب شد تقاضا بالا رفته و عرضه پایین بیاید و همین موضوع گرانی شدید دلار را در پی داشت.
رسایی به عملکرد نامطلوب وزرای دولت اشاره کرد و ابراز داشت: وزرای همچون آخوندی با وجود این که 3 بار در مجلس استیضاح شد، در پایان کارش گفت که سیاست هایش با دولت همخوانی ندارد که نشان دهنده عدم هماهنگی در دولت است.
وی افزود: برخی وزرای دولت ثروتشان بیش از 1000 هزار میلیاردتومان است در حالی که امام خمینی(ره) انقلاب را با حمایت محرومان و برای کمک به قشر مستضعف انجام داد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که برای دفاع از حاکمیت ، ارزش ها و استقلال خود در برابر دشمنان خواهد ایستاد.
وی ادامه داد: این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) اتصال پیدا خواهد کرد و نباید در این مهم تردیدی داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت روحانی درتصمیم گیری های خود دچار اشتباهات زیادی شده است، گفت: دلار 4200 تومانی یکی از اشتباهات استراتژیک دولت بود.