ده‌ها تن از شورشیان در اثر حمله پهپادهای انصارالله به هلاکت رسیدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری‌ها در محورهای شمال شرقی، شرق، جنوب شرقی و جنوب غربی شهر ساحلی «الحدیده»، از محور غربی استان خبر می‌رسد، دور جدیدی از حمله‌های رزمندگان علیه مزدوران آغازشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: نیروهای ویژه یمنی موفق شدند چند گروه از شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» را در اطراف منطقه «جبیله» واقع در غرب استان الحدیده شناسایی کنند و اطلاعات را در اختیار فرماندهان قرار دهند.

,

سپس پهپادهای انصارالله بعد از دریافت اطلاعات به پرواز درآمدند و بر اساس اطلاعات دریافت شده، مواضع شورشیان را در منطقه به‌طور دقیق مورد هدف قراردادند.

,

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، ده‌ها تن از شورشیان در اثر حمله دقیق پهپادها، کشته و زخمی شدند و خسارت شدیدی به تجهیزات نظامی آن‌ها واردشده است.

,

هم‌زمان رزمندگان یمنی در مناطق «الفازه، الجاح الاسفل، النخیله و غرب تحیتا» واقع در غرب استان دست برتر رادارند و مسیر برای ورود شورشیان و تجهیزات را به سمت شهر الحدیده همچنان مسدود است.

,

نیروهای هوایی و دریایی ائتلاف نیز به‌منظور جبران شکست‌های پی‌درپی خود و تضعیف روحیه مردم، موج جدیدی از حمله‌های خود را علیه مناطق مسکونی شهر و روستاهای استان آغاز کرده‌اند.

,

حمله گسترده جنگنده‌های عمدتاً رژیم سعودی به منطقه «الحوک»، منجر به شهید و زخمی شدن 14 تن از ساکنان شده است؛ شماری از قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

,

حمله گسترده پهپادهای ائتلاف به محله‌های مسکونی منطقه «المیناء»، منجر به شهید و زخمی شدن پنج‌تن شده است.

,

از شرق شهر الحدیده خبر می‌رسد، ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها روستای «الزعفران» واقع در منطقه «کیلو 16» را با 40 موشک مورد هدف قرار داده‌اند و خسارت زیادی را به مزارع و املاک ساکنان وارد کرده‌اند.

,

صدها تن از ساکنان استان الحدیده در شش ماه گذشته در اثر حمله گسترده هوایی و دریایی ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها، شهید و زخمی شده‌اند.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
ده‌ها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف در اثر حمله دقیق پهپادهای انصارالله در محور غربی استان الحدیده، کشته و زخمی شدند.