حمله گسترده پهپادهای انصارالله علیه پایگاه فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری و پیشروی رزمندگان «انصارالله» و ارتش یمن در جبهه‌های جنوب غربی و غربی استان الجوف، گروهی از نیروهای نفوذی یمنی موفق شدند تجمع فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» را دریکی از پایگاه‌های نظامی در غرب استان شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به جریان مقاومت اعلام کرد: نیروهای نفوذی یمنی بعد از شناسایی و رصد دقیق پایگاه دشمن، اطلاعات را به‌صورت دقیق در اختیار نیروی هوایی یمن گذاشتند.

,

سپس پهپادهای انصارالله بعد از دریافت اطلاعات به پرواز درآمدند و پایگاه را به‌صورت دقیق مورد هدف قراردادند.

,

به گفته منابع، هدف با دقت کامل صورت گرفته و علاوه بر تخریب بخشی از پایگاه، شماری از فرماندهان به همراه محافظان کشته و زخمی شده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، در این حمله همچنین مقادیر زیادی تجهیزات نظامی و چند خودرو منهدم شده است.

,

پهپادهای انصارالله در یک ماه گذشته همچنین موفق شدند محل اجتماع فرماندهان شورشیان را در پایگاه نظامی «ماس» در غرب استان مورد هدف قراردادند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، در چند حمله گذشته پهپادهای انصارالله علیه پایگاه‌های دشمن، شمار زیادی از افسران اطلاعاتی رژیم‌های «سعودی، اماراتی و...» نیز به هلاکت رسیده‌اند.

,

از محور جنوب غربی استان خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی عملیات جدیدی را در محور منطقه «المتون» آغاز کردند و توانستند بعد از شکستن خطوط دفاعی دشمن، چند منطقه را تحت کنترل خود دربیاوردند و ده‌ها تن از مزدوران را کشته و زخمی کنند.

,

استان الجوف در شمال یمن واقع‌شده و هم‌مرز با استان «نجران» عربستان است. این استان راهبردی از محور غربی، دروازه شرقی استان‌های «صعده و عمران» یمن محسوب می‌شود.

,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
شماری از فرماندهان شورشیان وابسته به ائتلاف در اثر حمله دقیق پهپادهای انصارالله به هلاکت رسیدند.